Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
pagoni Nöjd!   219938  
Rehifi.se Trevlig butik   238642  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   245522  
DjurMaxi.se Kontakt?   230118  
tobakshandlaren tobak   234374  
Hemsjön Toppenbutik   228880  
Trygg e-handel   238153  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  230303  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   232053  
Fönster Fixaren skitföretag   228960  
Biglife.se toppen   220001  
Butik Täppan Trevlig butik   225605  
Euroflorist dålig leverans   226095  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  230907  
hatshop hatshopen göteborg   234556  
Darlingsguld bling bling   230678  
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   234154  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  219086  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  232330  
Bulbs.se Blåklint (1)  227271  
Patris Mycket nöjd! (1)  231318  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  223345  
DjurMaxi.se dåligt   225084  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  229494  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  226017  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  222880  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   225510  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  223017  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   208328  
Förstå Facebook-annonsering   212613  
    << sida 5 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-08-06 00:59
Anysuit International
katastrofalt!
jag avråder från att handla av anysuit. inget av det jag beställt stämmer. beställde. byxorna beställde jag med enkelt pressveck, men fick dubbla. kavejen beställde jag med två fickor på höger sida, fick en ficka. jag beställde smalt slag, men det är lika brett som på min fars kavaj från 1973. ärmarna är för långa trots att jag bad om kortare för den franska manschettens skull. ärmarna är dessutom alldeles falddriga och inte proportionerliga. knapphålen sitter högre än knapparna så den blir skev när man knäpper den. betällde även en skjorta, med långa kragsnibbar och utan bröstficka. jag fick en skjorta med korta snibbar och bröstficka. jag började fundera på om det blivit något fel i betsällningen eftersom inget stämde, men dockväl följer den mina önskemål vad gäller tyg och brodyr. jag har förgäves försökt kontakta anysuit, men utan resultat, de svarar helt enkelt uinte på mail, och något telefonnummer finns inte.
katastrof! handla inte på anysuit!

/Anders H
Läs inlägg                                    2008-09-02 10:41
Anysuit International
ang: katastrofalt!
bästa kunder,

vi besvarar alla våra kunder inom 48 timmar, vilket vi också gjort i anders hs fall, han har dock valt att smutskasta vårt företag innan ens denna tid har passerat. dessutom är vårt främsta mål att just ha nöjda kunder, och är därför alltid glada att hjälpa till i de fall där fel förekommer på våra plagg.

anledningen till att vi inte har någon telefonsupport (som många nätbutiker valt att göra) är just ett av stegen i att kunna hålla våra låga priser utan att sänka på kvalitén eller den hjälp och support som vi erbjuder våra kunder.

har ni några frågor är ni välkomna att kontakta oss på anysuit@anysuit.se

/Anysuit