Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
pagoni Nöjd!   219918  
Rehifi.se Trevlig butik   238621  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   245500  
DjurMaxi.se Kontakt?   230097  
tobakshandlaren tobak   234349  
Hemsjön Toppenbutik   228859  
Trygg e-handel   238129  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  230283  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   232031  
Fönster Fixaren skitföretag   228944  
Biglife.se toppen   219996  
Butik Täppan Trevlig butik   225591  
Euroflorist dålig leverans   226089  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  230905  
hatshop hatshopen göteborg   234546  
Darlingsguld bling bling   230668  
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   234145  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  219079  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  232323  
Bulbs.se Blåklint (1)  227261  
Patris Mycket nöjd! (1)  231303  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  223338  
DjurMaxi.se dåligt   225077  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  229491  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  226011  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  222873  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   225504  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  223011  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   208323  
Förstå Facebook-annonsering   212611  
    << sida 5 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-04-16 10:49
IT-Körskolan
dålig support
jag beställde ett b-korts programm, vilket inte gick tt installera på mindator eller tjejens laptop. vi båda har vista som os och denna programmvara stödjer nog inte vista alls.
jag kontaktade kundtjänst och det ticksade lite med olika lösen varpå jag fick besked att det skulle skickas en ny skiva till mg. ett par månaderhar nu gått och ingen skiva har dykt upp.
att man blir besviken på detta då man betalat dryga 300 kr för något som inte fungerar. det är dyrt nog att ta körkort så detta ska ju inte kosta så mycket då det nu inte fungerar.
/nicke


/Niklas Nilsson