Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
DonnaBeauty Ångerrätt   194857  
Eciggykings.se - För en hälsosammare livsstil Rekommenderas starkt nu när euron är låg!   163730  
sonos.com För mycket hysh-hysh!!!   173827  
Darlingsguld glad gift   155807  
Intimapotek.se Stoppat håravfall   176265  
CondomHill # (1)  176268  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Härliga leksaker   140506  
Eciggykings.se - För en hälsosammare livsstil Bra kvalitetsprodukter, snabb support!   174310  
Spastugan.se oliv tvål (3)  167306  
antiskallspecialisten Besviken   166276  
Extrawebshop WOW   170227  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Vart är varorna?   167680  
Ida´s Design Språkfel (1)  172584  
Gothicshop gick in och titade lite på gothicshop. (1)  142113  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Toppenbra   166361  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Varorna kommer INTE fram!! (1)  175823  
supporterprylar Bästa julklapparna jag hittat!   151726  
Butik Intim Rabattkod (1)  139282  
Intimapotek.se Produkt mot akte   147528  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Jättenöjd!!   158275  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Super   147365  
EDENSLUSTAR.SE Skojare (3)  178645  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Tummen upp :)   168372  
bodyjewelry Snabbt och billigt:)   163160  
DentaWorks Tandblekning Ohederliga försäljningsknep   164579  
Darlingsguld Darlingsguld (1)  163729  
zmaka.se Perfekta kryddor   154623  
Cabom Senast i år (en i mängden) (1)  158977  
Acj:s Webshop Kanon   143683  
slutanu.com Nöjd kund (3)  150367  
    << sida 8 (46) >>  
Läs inlägg                                    2007-12-19 23:05
Cicograf
namnskyltar
cicograf gör jätte fina namnskyltar där du kombinerar motiv, bakgrund och stil själv.

/Sussan
Läs inlägg                                    2016-09-24 14:17
Cicograf
ang: namnskyltar
visst gör dom okej skyltar, men dom är en av dom företagen som bara tar in folk som dom kan få bidrag för,och bestämmer dom att du inte är okej så får du gå på en gång för man har inge skydd alls där som anställd och bidragen dom får hjälper inte den anställda då du inte får några stämplingsdagar för dom har inge kollektivavtal,en vän till mig var där i 1 år o 4 månader och sen bara för att hon inte kunde följa med på en resa med jobbet då både hon och hennes minsta son blev sjuk så fick hon gå. så vad tycker ni, är detta ett företag som borde få finnas eller? jag tycker inte det. och af att dom ens hjälper såna företag med att skicka personer dit som blir behandlade så här. 3 andra har tydligen också blivit behandlade så där..

/Mimmi