Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
glenza Nytt   173434  
buildor Rek varmt !   197388  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   199667  
Framcigarr AB framcigarr.se   212365  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  205654  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   205360  
Prolivesound.se Snabbt svar   192844  
Umeå RC Service   194335  
Power Toys AB Service   193369  
sexshop69 bra och snabb!   169577  
dreamsilk Rörliga bilderna!!   179396  
clazzyfashion ? (1)  187993  
PrylPelle.se Snabba svar och snabb leverans!   169910  
PrylPelle.se Bra!   185905  
clazzyfashion Företag som blåser kunderna   174238  
Modemedia Fina smycken och bra support   179452  
Nu kan alla läsa våra nyhetsbrev   178816  
EDENSLUSTAR.SE mycket produkter   171617  
Beautysecrets.se Bra priser på bareMinerals READY Foundation   183415  
TemNet skojare, ingen att litta på (2)  187859  
Lilla Mirakel ab bra butik   177454  
Trendywednesday.se Stort tack för dina Ear-phones! (1)  187510  
Framcigarr AB Webbshopen   188439  
Giftstore.se Kan inte bli bättre!!   178520  
Nosmoke.se SHIT ! !   183889  
Framcigarr AB Trevlig Cigarrbutik   186954  
Darlingsguld finaste ringarna   187728  
headcare Fri frakt på hårprodukter   166444  
Sexkontakter.se Snusk   177652  
clazzyfashion företaget har gått i konkurs (2)  186399  
    << sida 7 (46) >>  
Läs inlägg                                    2007-12-19 23:05
Cicograf
namnskyltar
cicograf gör jätte fina namnskyltar där du kombinerar motiv, bakgrund och stil själv.

/Sussan
Läs inlägg                                    2016-09-24 14:17
Cicograf
ang: namnskyltar
visst gör dom okej skyltar, men dom är en av dom företagen som bara tar in folk som dom kan få bidrag för,och bestämmer dom att du inte är okej så får du gå på en gång för man har inge skydd alls där som anställd och bidragen dom får hjälper inte den anställda då du inte får några stämplingsdagar för dom har inge kollektivavtal,en vän till mig var där i 1 år o 4 månader och sen bara för att hon inte kunde följa med på en resa med jobbet då både hon och hennes minsta son blev sjuk så fick hon gå. så vad tycker ni, är detta ett företag som borde få finnas eller? jag tycker inte det. och af att dom ens hjälper såna företag med att skicka personer dit som blir behandlade så här. 3 andra har tydligen också blivit behandlade så där..

/Mimmi