Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   191585  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  215149  
STORTMODE.se Tack!   219305  
Prylgruvan Butik (1)  222872  
5 heta e-handelstrender   220090  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   215159  
Rehifi.se bra produkter   228364  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  235967  
STORTMODE.se Tusen tack!   219094  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   212055  
google analytics och spårning av e-handel   215506  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   183751  
sexshop69 Grym och seriös sida!   193313  
Sexkontakter.se Skönt   185563  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   203909  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   198462  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   205870  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  200580  
SLIPSKUNGEN De suger   181217  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  185347  
syskonhuset Grym tvillingvagn   199860  
slipsladan Bra priser   188335  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   184766  
Jaktverket helt ok (1)  202032  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  209885  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  203448  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   197995  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   201262  
Nordiskark Super upplevelse   189227  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   177901  
    << sida 6 (46) >>  
Läs inlägg                                    2007-12-19 23:05
Cicograf
namnskyltar
cicograf gör jätte fina namnskyltar där du kombinerar motiv, bakgrund och stil själv.

/Sussan
Läs inlägg                                    2016-09-24 14:17
Cicograf
ang: namnskyltar
visst gör dom okej skyltar, men dom är en av dom företagen som bara tar in folk som dom kan få bidrag för,och bestämmer dom att du inte är okej så får du gå på en gång för man har inge skydd alls där som anställd och bidragen dom får hjälper inte den anställda då du inte får några stämplingsdagar för dom har inge kollektivavtal,en vän till mig var där i 1 år o 4 månader och sen bara för att hon inte kunde följa med på en resa med jobbet då både hon och hennes minsta son blev sjuk så fick hon gå. så vad tycker ni, är detta ett företag som borde få finnas eller? jag tycker inte det. och af att dom ens hjälper såna företag med att skicka personer dit som blir behandlade så här. 3 andra har tydligen också blivit behandlade så där..

/Mimmi