Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
pagoni Nöjd!   219923  
Rehifi.se Trevlig butik   238627  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   245505  
DjurMaxi.se Kontakt?   230103  
tobakshandlaren tobak   234353  
Hemsjön Toppenbutik   228864  
Trygg e-handel   238133  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  230288  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   232039  
Fönster Fixaren skitföretag   228947  
Biglife.se toppen   219996  
Butik Täppan Trevlig butik   225595  
Euroflorist dålig leverans   226091  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  230907  
hatshop hatshopen göteborg   234548  
Darlingsguld bling bling   230670  
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   234146  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  219080  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  232324  
Bulbs.se Blåklint (1)  227266  
Patris Mycket nöjd! (1)  231307  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  223341  
DjurMaxi.se dåligt   225078  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  229491  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  226013  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  222873  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   225504  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  223011  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   208324  
Förstå Facebook-annonsering   212612  
    << sida 5 (46) >>  
Läs inlägg                                    2007-12-19 23:05
Cicograf
namnskyltar
cicograf gör jätte fina namnskyltar där du kombinerar motiv, bakgrund och stil själv.

/Sussan
Läs inlägg                                    2016-09-24 14:17
Cicograf
ang: namnskyltar
visst gör dom okej skyltar, men dom är en av dom företagen som bara tar in folk som dom kan få bidrag för,och bestämmer dom att du inte är okej så får du gå på en gång för man har inge skydd alls där som anställd och bidragen dom får hjälper inte den anställda då du inte får några stämplingsdagar för dom har inge kollektivavtal,en vän till mig var där i 1 år o 4 månader och sen bara för att hon inte kunde följa med på en resa med jobbet då både hon och hennes minsta son blev sjuk så fick hon gå. så vad tycker ni, är detta ett företag som borde få finnas eller? jag tycker inte det. och af att dom ens hjälper såna företag med att skicka personer dit som blir behandlade så här. 3 andra har tydligen också blivit behandlade så där..

/Mimmi