Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kristinas Scrapbooking Otroligt mycket produkter (1)  333266  
intimleksaker Rekommenderar (1)  310496  
Ecigg City Nu finns vi i Sundbyberg   312717  
Comedown.se - Drogtester på nätet. Nöjd   319451  
Xtreme365 AB Lurad på pengar:/   342794  
MissyDress Retur   329645  
Rockflame.com Ny Ägare sen 2 år tillbaka   305459  
Keller Sports Dålig leverans och kundservice   334658  
lotuseco Bästa butiken med ekologiska kläder   333655  
elnu.se Lurad   333153  
Butik Täppan Trevlig butik   342223  
Make me smile Toppen (1)  344193  
Butik Täppan Hittade det jag sökte (1)  318857  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Mycket, mycket bra service (1)  309953  
elnu.se Fungerat bra tidigare   322272  
Aktiv syn Räddade min syn med Klarin Perfekt   320150  
RA slöjd Fantastikt!   313568  
Make me smile Underbara dofter utan nysningar!   313622  
24MX.se Okunnig personal   300662  
Karlströms motor Bra service   294045  
Hc Design Shop Bra service   291717  
scandinavianstuff.com Utmärkt!!   289376  
happery.com Lurad   296599  
Xtreme365 AB Lurad   282694  
Power Toys AB lurenderier (1)  286091  
Bodegashop.com transaver   279713  
Bodegashop.com transaver   287560  
Bodegashop.com retur pengar   285733  
johansport.com Träningsprodukter   286605  
TemNet Jätte snabb leverans, bra service!!!   284604  
    << sida 3 (46) >>  
Läs inlägg                                    2007-12-19 23:05
Cicograf
namnskyltar
cicograf gör jätte fina namnskyltar där du kombinerar motiv, bakgrund och stil själv.

/Sussan
Läs inlägg                                    2016-09-24 14:17
Cicograf
ang: namnskyltar
visst gör dom okej skyltar, men dom är en av dom företagen som bara tar in folk som dom kan få bidrag för,och bestämmer dom att du inte är okej så får du gå på en gång för man har inge skydd alls där som anställd och bidragen dom får hjälper inte den anställda då du inte får några stämplingsdagar för dom har inge kollektivavtal,en vän till mig var där i 1 år o 4 månader och sen bara för att hon inte kunde följa med på en resa med jobbet då både hon och hennes minsta son blev sjuk så fick hon gå. så vad tycker ni, är detta ett företag som borde få finnas eller? jag tycker inte det. och af att dom ens hjälper såna företag med att skicka personer dit som blir behandlade så här. 3 andra har tydligen också blivit behandlade så där..

/Mimmi