Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Nyttigt för både Amatör & Proffs   88544  
Nallebudet   84783  
Det 3-dimensionella vykortet!   85111  
Stenkläder Stenkläder (4)  88680  
Skobutik   86996  
Babysimshopen Cool site!   74123  
Dataknuten Mycke mojänger under en site! (1)  85923  
Reparera dykardräkter   84828  
Tips på snygga saker till hemmet   85223  
Kanon Sida! (1)  82757  
Guldshop en unik butik i sverige (2)  87248  
Bokförlaget New Page AB Vilket utbud!   84023  
Dyr produkt   82117  
Snygga tischor!   83959  
Rekomenderas Tjejer! (3)  83469  
Bodystore bodystore.se   85472  
Lensbuddy.com BÄST   85429  
Nallebudet Kanon idé   88690  
Flygstolen.se ellen   87954  
Mobillagret.com Enkel!   86961  
Hjälp till butik (1)  83738  
Skidinfo.se Snygg sida... (1)  83254  
ink66.com oi då   87108  
Spelfällan ingick i min terapeututbildning!   84658  
ZooSajten ZooSajten   88196  
Satvision Scandinavia Norrlandbutiken.se   87453  
Hiko.se Detta var roligt.. (1)  89305  
Sunblock Tuffa solskyddskläder   87546  
Skaffa en egen ebutik (7)  88196  
Björn Lundén Information AB Björn Lundén Information   94130  
    << sida 63 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik