Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Resebutiken Perfekt inför ens resa!   90641  
Sexshopen.net Support (2)  93135  
Sexshopen.net Oseriös webshop! (2)  89319  
biologica Eksem   85115  
DentaWorks Tandblekning Hoppsan! Seriös?   78363  
DentaWorks Tandblekning Ingen adress (1)  86656  
DEED - Designa egen t-shirt & tröja Tryck på/med tröjor Fototryck Vilka Häftiga Presenter (5)  85539  
Fruktbudet Vill bara rekomendera Fruktboden   85874  
Nails, Body & Beauty Bra   88376  
Nallebudet roligare få utkört som chokladogram (3)  85651  
Wettergrens Otrologt bra service   88005  
Nallebudet Rolig idé (4)  90417  
AYA Coola Japanska samlarfigurer   87788  
McNytt.com Kanon skylt   75375  
Japanska leksaker och Design leksaker   86852  
Kondomkungen Snabbt och enkelt!   88631  
www.sexandtoys.dk (1)  73656  
golfstore Kanon!   74451  
pedalogerna Trevligaste proffsbutiken för elitcyklister och motionärer !   87656  
Björklinge Bildemontering AB Bra priser   90898  
mcmobil.com Bra med små butiker, kul, MC MOBIL   86039  
MobilGlitter.se Vill rekomendera denna butik (1)  89345  
Sexshopen.net Ett Fantastiskt Sortiment (4)  90006  
Kan bara hålla med!   88732  
vita tänder på 1 veckan perfekt resultat (5)  87724  
Usabil.nu Bäst   74416  
Bebiströjan En kanon butik för mammorna   89570  
Ve SUNDBERG   86509  
Skistart Bra butik!   88739  
Sally & Sara Vilka pinuppor!   90836  
    << sida 62 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik