Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Lorentzo Mp3klocka - kanon (1)  92139  
Eleven Shop Snabbaste leverans jag varit med om   88091  
DentaWorks Tandblekning Dentaworks (3)  88657  
Eleven Shop Underbar! (2)  87972  
abcgruppen.se Skoltröjor   89121  
acne   81403  
Det bästa som hänt (2)  86201  
Mycket bra Pokerguide.   87936  
CD WOW! SKITBUTIK... (2)  89558  
Music.Man Bra säljare.   85706  
Nallebudet Verkligen uppskattat!   86733  
Megashop Billigaste (1)  87008  
Megashop Kanon   91505  
Tengo Sport KANON Site   88013  
Jättefin butik med bra priser!   84580  
Sagofabriken Personliga Barnböcker Perfekt present till barnen! (5)  88449  
DatorGallerian   76904  
Sexshopen.net Gud vad skitsnack! (2)  82029  
Sexshopen.net Ta bort shoppen! (4)  89223  
Köparnas Marknad   83744  
Sagoborgen.se om du letar personliga presenter sagoborgen.se (1)  87588  
IMPORTSERVICE Shysta Priser   70630  
smink.nu Bra priser!   86222  
Naturomark Helt okej   87691  
Cool idé - alla Sveriges orter! (2)  87319  
Computer Care Göteborg Computer Care   85916  
smink.nu Kanon !!   88960  
ullaredpostorder.se   88811  
CDON.COM MP3   88997  
Nallebudet Nallebudet (2)  90188  
    << sida 61 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik