Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
bilstil.se   89782  
ALLT i PC hmm   77258  
Beställt och fått:)   86874  
Digitalboxen.com Mycket bra   77397  
Sexshopen.net Super shop (1)  95190  
J.NO Fitness J.NO Fitness   90050  
Södra Högtidskläder WOW alltså!   91700  
Linda Hanna eller Micke??   85327  
Bokbörsen Varför?   91187  
Konstigt??? (2)  89171  
WebbElektronik Billiga och bra service   91218  
Patronbutiken.se Större sortiment går nog inte hitta :-)   91750  
console Super bra service och riktigt bra priser   93441  
Mixshop   88793  
acwellness.com Bra hjälp!   88048  
STYLEBIRD Grymmast på Frank Dandy! (1)  78607  
STYLEBIRD Snabba och bra utbud!   90980  
USB-STARS AB Snabb leverans   88022  
Stora Famnen Hängmattor Toppen   90314  
streetaddict snabb leverens (2)  89111  
smslandet Mycket bra! (1)  85434  
Vad är detta???? (1)  86726  
Skype Jag funderar på att skaffa Skype men.. (4)  93580  
Vackerkonst.se Imponerad av deras skicklighet   88912  
Funkar fint   88096  
Hitta butik (2)  84835  
DentaWorks Tandblekning Dentaworks! (1)  88874  
DentaWorks Tandblekning Otroligt att de får finnas kvar här (3)  94022  
Hiko.se Dålig service... (2)  91805  
Olydig - Väskor och accessoarer Speciella väskor   92715  
    << sida 60 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik