Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Pilebooks Internetbokhandel Kurslitteratur (3)  95594  
KSO Här skall jag handla fler gånger   90084  
DEED - Designa egen t-shirt & tröja Tryck på/med tröjor Fototryck Grymt snabb leverans (2)  95057  
VistaPrint Beställd (7)  96228  
Megashop Megashop.se (3)  93285  
sparadata nöjd kund   90318  
cum-clubwear. kläder=bra (1)  73900  
Björklinge Bildemontering AB Vilken service!   91368  
Körkortet *varning* körkortsfrågorna (2)  89674  
SPORTAB besvikelse   89081  
quilta Jättebra service   85456  
Vilka inlägg är nya??? (2)  87956  
Tretti.se Mina tips till tretti   93574  
e-kontakt Fantastic   87591  
Erotikmagazinet.se Bra butik (1)  89386  
Lilla Mirakel ab Kanonsida!   88783  
Lastbryggan AB Bästa butiken!   92127  
Sexshopen.net Shit företag!!! (16)  91818  
kram.se Kul namn, superservice!!   87572  
Kommenterar sin egen butik (4)  90291  
sparadata toppen service och bra prylar   87657  
Butik6 Bra   87936  
Megashop 10poäng   90830  
vitvaror.net Vitvaror.net var väldigt bra (1)  92133  
elprylar Bra priser, fina prylar.   89268  
sparadata fel namn, bra produkter   90810  
DEED - Designa egen t-shirt & tröja Tryck på/med tröjor Fototryck deed   74115  
Dolci Body & Bath Bra bodylotion   87783  
smink.nu Info om www.smink.se (9)  95386  
Hiko.se Slarvigt packeterat (2)  92222  
    << sida 59 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik