Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Lastbryggan AB Kund i många år!   71570  
Lenses4net Lenses4net   62174  
Lenses4net Nöjd kund! (2)  68720  
Have2have Har någon handlat här?? (1)  67971  
Travelpartner Skojare   77260  
Rör-anders Snyggt upplägg med låga priser (2)  77149  
zmaka.se svampbuticken.com   75533  
SagoPalatset Vilka trevliga saker (6)  74148  
Rätt kul samtidigt (3)  74527  
lofoto Lofoto litar jag på till 100% (1)  74970  
caliroots ASBRA   64349  
SimpleSmile.se simplesmile (3)  74349  
SimpleSmile.se Tandblekning   74264  
Har du glömt ditt lösenord till din butikspresentation?   75492  
Sunnysite sunnysite (4)  75516  
Nordic Racing långa leveranstider   75729  
wesellcd.com helt rätt! (1)  75048  
Nomatica Handla inte av NOMATICA   74430  
Bra tips till webbutiker som vill ha fler kunder (2)  102551  
wesellcd.com Håller med   74686  
J.NO Fitness Snabb leverans (2)  72944  
wesellcd.com Superbra!   76230  
Elshop.se Coola grejjer!   74083  
Music.Man Fina instrument.   73930  
mypix Skarpa bilder   74819  
wesellcd.com billigt!   74349  
PartyPrylar.com trevlig butik   75343  
viking Fina smycken   73321  
smink.nu Superduper billigt!   74334  
Unispel Trevlig service och bra priser   75463  
    << sida 58 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik