Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Benzler direkt Här finns allt   38039  
Lastbryggan AB Kund i många år!   45217  
Lenses4net Lenses4net   39140  
Lenses4net Nöjd kund! (2)  44977  
Have2have Har någon handlat här?? (1)  43732  
Travelpartner Skojare   49426  
Rör-anders Snyggt upplägg med låga priser (2)  49117  
zmaka.se svampbuticken.com   47469  
SagoPalatset Vilka trevliga saker (6)  46436  
Rätt kul samtidigt (3)  45711  
lofoto Lofoto litar jag på till 100% (1)  47621  
caliroots ASBRA   40127  
SimpleSmile.se simplesmile (3)  46608  
SimpleSmile.se Tandblekning   46437  
Har du glömt ditt lösenord till din butikspresentation?   46849  
Sunnysite sunnysite (4)  46975  
Nordic Racing långa leveranstider   47442  
wesellcd.com helt rätt! (1)  46202  
Nomatica Handla inte av NOMATICA   46311  
Bra tips till webbutiker som vill ha fler kunder (2)  74533  
wesellcd.com Håller med   46902  
J.NO Fitness Snabb leverans (2)  45570  
wesellcd.com Superbra!   47501  
Elshop.se Coola grejjer!   46046  
Music.Man Fina instrument.   46088  
mypix Skarpa bilder   46084  
wesellcd.com billigt!   46203  
PartyPrylar.com trevlig butik   46446  
viking Fina smycken   45579  
smink.nu Superduper billigt!   46361  
    << sida 58 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik