Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Hiko.se Helt klart billigast! (3)  43605  
zmaka.se Snyggt   44073  
Vackerkonst.se Personlig present   43708  
Svenska lås, larm och säkerhetsprodukter Svenska Lås (1)  43629  
Visitkort Svenska AB samma som visitkort.se   44504  
Tretti.se Nej tack tretti   44891  
AudioTech Mycket bra!   45600  
Botanic City Ljuslykta i mörkret   43449  
hockeyprylar.se :D!!!   37009  
SthlmCompany Snabba   43219  
Rofa snyggt   37062  
smink.nu Hmm. (2)  43163  
Diarydreams Tjejtgrejer   43226  
Phoneq mobilsmycken Super!   42629  
Eleven Shop Dåligt!! (2)  43178  
knoddenoknyttet.se Jättebra service!   43791  
zmaka.se svamp   43401  
Payson vägrar samarbete, dålig support (3)  44668  
Minibike Sweden stöld (3)  43712  
Payson Helt störda (4)  44453  
Tradera Trevlig kundtjänst (6)  45714  
Inkclub Bäst (3)  43138  
LensWay 95%   43882  
Tretti.se vem (3)  44292  
kattkammaren Jättefina kattsaker!   43143  
Unispel Mycket snabb support   43297  
zmaka.se Underbara smaker & dofter   43017  
Landexa® Webbutik Nöjd DiscJockey! (1)  43549  
Satvision Scandinavia Mycket nöjd! (4)  43972  
Bengans Skivbutik bengna   43399  
    << sida 57 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik