Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Vackerkonst.se Personlig present   84285  
Svenska lås, larm och säkerhetsprodukter Svenska Lås (1)  80227  
Visitkort Svenska AB samma som visitkort.se   79513  
Tretti.se Nej tack tretti   84060  
AudioTech Mycket bra!   83255  
Botanic City Ljuslykta i mörkret   84317  
hockeyprylar.se :D!!!   69122  
SthlmCompany Snabba   80329  
Rofa snyggt   65214  
smink.nu Hmm. (2)  79759  
Diarydreams Tjejtgrejer   82605  
Phoneq mobilsmycken Super!   78187  
Eleven Shop Dåligt!! (2)  80702  
knoddenoknyttet.se Jättebra service!   84842  
zmaka.se svamp   81727  
Payson vägrar samarbete, dålig support (3)  86387  
Minibike Sweden stöld (3)  80799  
Payson Helt störda (4)  79160  
Tradera Trevlig kundtjänst (6)  83372  
Inkclub Bäst (3)  79426  
LensWay 95%   82705  
Tretti.se vem (3)  81045  
kattkammaren Jättefina kattsaker!   80734  
Unispel Mycket snabb support   82152  
zmaka.se Underbara smaker & dofter   79897  
Landexa® Webbutik Nöjd DiscJockey! (1)  83078  
Satvision Scandinavia Mycket nöjd! (4)  81743  
Bengans Skivbutik bengna   82943  
Benzler direkt Här finns allt   68857  
Lastbryggan AB Kund i många år!   86696  
    << sida 57 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik