Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
happyhair www.happyhair.se/   90571  
Prylbanken.se Bra köpmarknad   88053  
cum-clubwear. Grymt bra!   91187  
zmaka.se Mycket bra   88072  
bodyjewelry Läcker och underbar piercingbutik!   77459  
zmaka.se svampbutiken.com   84149  
Varning! Undvik betala med kort på nätet! (8)  87675  
knoddenoknyttet.se Underbar service!   83497  
6shoppen.se fysisk butik? (3)  81861  
6shoppen.se gämför e-butiker (1)  82857  
Gardefelt.com Mycket Bra ;-)   69859  
abcgruppen.se Dåliga tryck (2)  84116  
Innebandybutiken.se Enda butiken med fullt sortiment   83294  
Tips på hur man får fler besökare (2)  81944  
zmaka.se svampbutiken   88988  
zmaka.se Svampbutiken.com   84903  
6shoppen.se Kanon   90885  
Vackerkonst.se Dåligt (3)  85011  
6shoppen.se Butiken?   80907  
abcgruppen.se Håller ej vad de lovar! (1)  79592  
J.NO Fitness Rådgivning   81343  
6shoppen.se vilken service (8)  84350  
knoddenoknyttet.se Jättebra service!   81613  
knoddenoknyttet.se Knodden & Knyttet   78337  
sweds.com Helt suverän butik! (6)  80997  
knoddenoknyttet.se Gullig butik   81544  
midas.nu Enormt sortiment (1)  82657  
Alarmera Hemsäkerhet AB bästa larm och snabbservice   80972  
Hiko.se Helt klart billigast! (3)  84947  
zmaka.se Snyggt   83375  
    << sida 56 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik