Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
TopGuard Security Bra service och hjälp.   90239  
TopGuard Security Kanon!   71806  
Nallebudet Uppskattad gåva   86118  
Nordic Racing Produktrecensioner.. (1)  86921  
piecepipe oslagbar (2)  85431  
3nity.se 3nity (1)  83521  
zmaka.se Jättenöjd   81878  
EDENSLUSTAR.SE Gunga   71224  
Billigakondomer.se Billigt och snabb leverans   83996  
Elektronikgruvan Snabb leverans   85104  
StyleXperten Rekommenderas! (1)  86347  
Brobergs Tobakshandel Ab Bra butik,priser och utbud !   88749  
fishonnet Rekommenderas   86410  
chique Så snyggt!   82081  
Läsö-Saltcare Läsö-Saltcare (1)  86738  
Dataknuten Strulig lrverans   88536  
marinaman.se Bra och snabbt!   89571  
Barnplatsen Rubens docka   89672  
netonnet Netonnet.se   87254  
blondy.nu priserna var inte alls låga (1)  85848  
Surprisehouse Bristande hemsida (1)  89029  
artistbutiken artistbutiken.se (1)  87509  
Elektronikgruvan Bra service och snabb leverans (1)  88128  
VistaPrint vistaprint   87681  
Green Jelly Toys Superbra service (1)  84922  
Green Jelly Toys bumbobaby sitter   89149  
abswheels NYA FÄLGAR I KROM   86114  
zmaka.se Bedrövligt... (7)  89396  
skydd.se Dolda kameror?! (2)  91916  
Green Jelly Toys SNABBT & BRA!!   90221  
    << sida 55 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik