Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
TopGuard Security Kanon!   61641  
Nallebudet Uppskattad gåva   72624  
Nordic Racing Produktrecensioner.. (1)  71187  
piecepipe oslagbar (2)  73831  
3nity.se 3nity (1)  72400  
zmaka.se Jättenöjd   70994  
EDENSLUSTAR.SE Gunga   62112  
Billigakondomer.se Billigt och snabb leverans   71794  
Elektronikgruvan Snabb leverans   70695  
StyleXperten Rekommenderas! (1)  70660  
Brobergs Tobakshandel Ab Bra butik,priser och utbud !   73447  
fishonnet Rekommenderas   71797  
chique Så snyggt!   69223  
Läsö-Saltcare Läsö-Saltcare (1)  72990  
Dataknuten Strulig lrverans   73088  
marinaman.se Bra och snabbt!   72740  
Barnplatsen Rubens docka   72620  
netonnet Netonnet.se   72245  
blondy.nu priserna var inte alls låga (1)  70949  
Surprisehouse Bristande hemsida (1)  72457  
artistbutiken artistbutiken.se (1)  73490  
Elektronikgruvan Bra service och snabb leverans (1)  73824  
VistaPrint vistaprint   72109  
Green Jelly Toys Superbra service (1)  71295  
Green Jelly Toys bumbobaby sitter   73354  
abswheels NYA FÄLGAR I KROM   71100  
zmaka.se Bedrövligt... (7)  75313  
skydd.se Dolda kameror?! (2)  75593  
Green Jelly Toys SNABBT & BRA!!   75626  
happyhair www.happyhair.se/   76263  
    << sida 55 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik