Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Mobillagret.com Snabbt!   46496  
piecepipe kvalitet   46861  
TopGuard Security Bra service och hjälp.   46755  
TopGuard Security Kanon!   40309  
Nallebudet Uppskattad gåva   46823  
Nordic Racing Produktrecensioner.. (1)  46542  
piecepipe oslagbar (2)  48430  
3nity.se 3nity (1)  47057  
zmaka.se Jättenöjd   46474  
EDENSLUSTAR.SE Gunga   40948  
Billigakondomer.se Billigt och snabb leverans   46809  
Elektronikgruvan Snabb leverans   46151  
StyleXperten Rekommenderas! (1)  45640  
Brobergs Tobakshandel Ab Bra butik,priser och utbud !   47208  
fishonnet Rekommenderas   46729  
chique Så snyggt!   45510  
Läsö-Saltcare Läsö-Saltcare (1)  48183  
Dataknuten Strulig lrverans   47715  
marinaman.se Bra och snabbt!   48113  
Barnplatsen Rubens docka   47299  
netonnet Netonnet.se   47071  
blondy.nu priserna var inte alls låga (1)  46795  
Surprisehouse Bristande hemsida (1)  47504  
artistbutiken artistbutiken.se (1)  47763  
Elektronikgruvan Bra service och snabb leverans (1)  48071  
VistaPrint vistaprint   46875  
Green Jelly Toys Superbra service (1)  46486  
Green Jelly Toys bumbobaby sitter   47874  
abswheels NYA FÄLGAR I KROM   46077  
zmaka.se Bedrövligt... (7)  50052  
    << sida 55 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik