Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Hitta Butik. (2)  85963  
happyhair Varning!! Oseriöst företag! (13)  91254  
arteq Bästa butiken på nätet   83596  
Dukatbord.se Äntligen!   86645  
fishonnet Multirullarna   85323  
Diabildscanning Funkar bra (6)  78692  
SHOCK.SE - Din Alternativa Webshop Bra!   81198  
Spastugan.se Funkade fint (1)  79832  
TC-Trendcenter Bra webshop   79069  
Tågkompaniet ??   82639  
Skistore.se Riktigt bra...   79740  
TC-Trendcenter wow   78222  
Sexshopen.net Häftigt värre (2)  80641  
Tigerstad fotopapper till din skrivare   75986  
Kondomexperten skitkondomer   79864  
SHOCK.SE - Din Alternativa Webshop slipsar   71543  
happyhair KANON! (1)  82395  
Perfekt arbetsrredskap   69327  
Eriks Hästutrustning Sökning   69381  
Billigakondomer.se Fräsch butik! (2)  81117  
zmaka.se Jättebra   77864  
Hästboden i Tygelsjö Jättebra   79399  
naturshop.se Mycket bra.   83081  
Nissesherrmode Mycket bra service och komplett sortiment   81227  
MartinsColor.com snabb leverans   83379  
Loppan & Piraten Supersevice..vilken gullig butik   85553  
DentaWorks Tandblekning Skumt.. (3)  82506  
zmaka.se Eloge!   83380  
Mobillagret.com Snabbt!   83569  
piecepipe kvalitet   85483  
    << sida 54 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik