Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kondomkungen Kul med olika sorter   57090  
Hotlix hittade halloween godis, fan va grymt (1)  66338  
ClipLine SNYGG! (3)  67395  
Sexshopen.net Shopen suger   64462  
Aroma Creative Vilken begränsning! (2)  66426  
Strumpbutiken Sockclips (1)  65634  
3nity.se inga problem med 3nity (2)  65497  
Pokerbolaget Nöjd.   55880  
Sex in the city bra service!   64184  
zmaka.se Nöjd!   71228  
zmaka.se Betalningssätt (1)  65013  
Hotlix Goda små skryp!   66579  
Tassalogen Mycket bra!   64812  
3nity.se BLUFF (4)  67630  
GOTOGATE Gotogate... riktigt illa   67136  
guldfisken bra (1)  66859  
Dukatbord.se En riktigt snygg webbshop (3)  65226  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bästa glidmedlet   58563  
The Northerner Har prövat... (3)  66998  
Diarydreams finns inte (1)  65347  
Havsfiskecenter Havsfiskecenter   66278  
Eleven Shop Härligt utbud (1)  65328  
Sally & Sara Sally och sara   65208  
scstyling.com Bra service   65876  
happyhair Bara strul. (5)  66824  
happyhair HappyHair billiga snygga och snabba varor!   69088  
Strumpbutiken Strumpor för hela familjen till kanonpris! (1)  66967  
sirlig.se Toppenbutik! (2)  72462  
Kul för oss som driver dem!   67965  
Hitta Butik. (2)  69006  
    << sida 53 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik