Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
carada Prisvärda och fina träningskläder   41509  
satpro SNABB LEVERAN (1)  41434  
Kortdesign Kvalitet och bra service   40983  
Kondomkungen Kul med olika sorter   36065  
Hotlix hittade halloween godis, fan va grymt (1)  41869  
ClipLine SNYGG! (3)  43085  
Sexshopen.net Shopen suger   41809  
Aroma Creative Vilken begränsning! (2)  43436  
Strumpbutiken Sockclips (1)  41524  
3nity.se inga problem med 3nity (2)  40727  
Pokerbolaget Nöjd.   34515  
Sex in the city bra service!   40041  
zmaka.se Nöjd!   46617  
zmaka.se Betalningssätt (1)  41099  
Hotlix Goda små skryp!   41383  
Tassalogen Mycket bra!   40521  
3nity.se BLUFF (4)  42698  
GOTOGATE Gotogate... riktigt illa   42565  
guldfisken bra (1)  42417  
Dukatbord.se En riktigt snygg webbshop (3)  41445  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bästa glidmedlet   36833  
The Northerner Har prövat... (3)  41943  
Diarydreams finns inte (1)  41338  
Havsfiskecenter Havsfiskecenter   40915  
Eleven Shop Härligt utbud (1)  41194  
Sally & Sara Sally och sara   40958  
scstyling.com Bra service   41355  
happyhair Bara strul. (5)  42046  
happyhair HappyHair billiga snygga och snabba varor!   43004  
Strumpbutiken Strumpor för hela familjen till kanonpris! (1)  42321  
    << sida 53 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik