Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
fannyhair fanny hair   39622  
Flora Linnea Bra postorder!   41598  
SwedishSnus.com Grym   40063  
Ljungby Fuktkontroll & Sanering Krypgrund   41236  
Alienbase Alienbase   41185  
Kondomexperten skitbra kondomer   41122  
Skistore.se Bäst   42666  
Näsbyparks Blomsterhandel AB Dålig affär (1)  41234  
Spastugan.se Snabb leverans!   39496  
smink.nu perfekt   39948  
SagoPalatset Vilka fina saker   39516  
Voicetech Sweden En bra affär   39906  
Dress-for-less Dress-for-less   39080  
Winemaster Utförsäljning   34826  
karins favoritbutik Mycket trevlig butik.   39448  
Voicetech Sweden Bra priser och snabb leverans!   38961  
J.NO Fitness trevligt bemötande   40000  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Tack för tipset ang Rock Chick...   42093  
taklister Jättebra sida för taklister   40904  
zmaka.se Bra kryddor   41167  
karins favoritbutik Mysig butik med massa fina saker   40745  
zmaka.se Såna goda svampar   39771  
Voicetech Sweden Linksys Pap2 och SPA-2102   40172  
Redins Antikvariat Rörigt och Oprofessionelt   40590  
Bananaz.se Rekommenderat   40126  
Fridsälls Trading Bra service   40811  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder 1000 Tack!   42094  
Skistart Toppen!   40647  
Alienbase alienbase.com   40404  
Bananaz.se grymt bra   35516  
    << sida 52 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik