Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
uteungar.se Mkt snabb frakt!   83251  
pagoni rekommenderas varmt   73631  
Sekanum ojojoj   77192  
Fritidsportalen AB Riktigt coola prylar   75454  
elonline Snabbt och enkelt   75936  
Nallebudet Perfekt inför alla hjärtans dag!!!   79612  
uteungar.se snabb leverans :-)   76479  
Bananaz.se riktigt bra!!!!   64452  
Eleven Shop Otrolig butik om du vill ha det bästa!   76426  
weralena.se Super....   77267  
Moulinex Krups Snabb leverans   75893  
kundfinans.se men det är smidigt (1)  79778  
ownlabel Broderar på kepsar med   75757  
kundfinans.se sökte lån (2)  78040  
Kleio Trevlig butik!   81024  
uteungar.se Bra barnkläder! (2)  83114  
EDENSLUSTAR.SE Alltid fraktfritt, in my ass! (3)  83371  
zmaka.se Trevlig butik!   76857  
Spastugan.se Underbart!   78707  
fishonnet Fiskepö   65265  
Glaspärlor.se Jättefina pärlor och bra priser!   77013  
Flodströms Akvarietillbehör Förmodligen sveriges lägsta priser.   78006  
Rejoy.se Rejoy   77173  
streetaddict Schysst Butik   63002  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Tack för presenten!   78344  
Bananaz.se Snabbt och billigt!!   78811  
stayhard Grymma märken!   73666  
zmaka.se faktura (1)  78836  
fannyhair fanny hair   75721  
Flora Linnea Bra postorder!   80465  
    << sida 51 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik