Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
SwedishSnus.com Billigaste alternativet! (3)  41893  
uteungar.se Härligt koncept och bra priser! (2)  41624  
uteungar.se Mkt snabb frakt!   40474  
pagoni rekommenderas varmt   39972  
Sekanum ojojoj   40823  
Fritidsportalen AB Riktigt coola prylar   39775  
elonline Snabbt och enkelt   40261  
Nallebudet Perfekt inför alla hjärtans dag!!!   40929  
uteungar.se snabb leverans :-)   40750  
Bananaz.se riktigt bra!!!!   34614  
Eleven Shop Otrolig butik om du vill ha det bästa!   39489  
weralena.se Super....   40637  
Moulinex Krups Snabb leverans   40167  
kundfinans.se men det är smidigt (1)  40594  
ownlabel Broderar på kepsar med   39592  
kundfinans.se sökte lån (2)  40295  
Kleio Trevlig butik!   40767  
uteungar.se Bra barnkläder! (2)  42591  
EDENSLUSTAR.SE Alltid fraktfritt, in my ass! (3)  41269  
zmaka.se Trevlig butik!   39954  
Spastugan.se Underbart!   40598  
fishonnet Fiskepö   35362  
Glaspärlor.se Jättefina pärlor och bra priser!   39848  
Flodströms Akvarietillbehör Förmodligen sveriges lägsta priser.   40516  
Rejoy.se Rejoy   39330  
streetaddict Schysst Butik   33345  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Tack för presenten!   40310  
Bananaz.se Snabbt och billigt!!   39383  
stayhard Grymma märken!   39605  
zmaka.se faktura (1)  40444  
    << sida 51 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik