Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Komplett.se Suveräna!   81056  
Fridsälls Trading Nöjd   80218  
Nordic Racing Sjysst service   78775  
Breeze Clean butik..   82478  
CD WOW! Klockrent   74583  
SthlmCompany Intressant   78548  
Pimpinella.org Bra service   80981  
Skistore.se fungerar utmärkt   83132  
Mine. Rekommenderas   74684  
uteungar.se fina regnkläder   74964  
NaomiArt köpt pruduketer av Naomi art   77603  
grooming Snabb service och bra utbud!   77075  
Mari-Louise Design ÅH! så vackert!   83289  
DobiDobi.se Kanon service! (1)  77975  
reginamarine Bra sida   75308  
RaffiGiraffi underbara leksaker   81563  
pagoni Bäst i test!   78573  
zmaka.se sååååååååå gott   82275  
uteungar.se uteungar.se (1)  82983  
MadDog Bra servise   79859  
RaffiGiraffi Jättetrevlig hemsida! (1)  79859  
Skistore.se rea   72023  
RaffiGiraffi trevlig nätbutik   82396  
RaffiGiraffi Rekommenderas varmt   82215  
uteungar.se barnkläder   82260  
TUNES Kul tjänst   81045  
RaffiGiraffi Underbar butik! (1)  82411  
Wynnsbutiken Logga   69047  
SwedishSnus.com Billigaste alternativet! (3)  88123  
uteungar.se Härligt koncept och bra priser! (2)  86009  
    << sida 50 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik