Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Nylanders Mattor Bra service   41648  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder SUVERÄNT!   42581  
Komplett.se Suveräna!   41811  
Fridsälls Trading Nöjd   40338  
Nordic Racing Sjysst service   40876  
Breeze Clean butik..   41261  
CD WOW! Klockrent   35900  
SthlmCompany Intressant   38797  
Pimpinella.org Bra service   39667  
Skistore.se fungerar utmärkt   39251  
Mine. Rekommenderas   39501  
uteungar.se fina regnkläder   39229  
NaomiArt köpt pruduketer av Naomi art   39668  
grooming Snabb service och bra utbud!   40326  
Mari-Louise Design ÅH! så vackert!   39633  
DobiDobi.se Kanon service! (1)  39416  
reginamarine Bra sida   38858  
RaffiGiraffi underbara leksaker   39856  
pagoni Bäst i test!   39495  
zmaka.se sååååååååå gott   39485  
uteungar.se uteungar.se (1)  39021  
MadDog Bra servise   39796  
RaffiGiraffi Jättetrevlig hemsida! (1)  39375  
Skistore.se rea   35339  
RaffiGiraffi trevlig nätbutik   39548  
RaffiGiraffi Rekommenderas varmt   38916  
uteungar.se barnkläder   38445  
TUNES Kul tjänst   39048  
RaffiGiraffi Underbar butik! (1)  39536  
Wynnsbutiken Logga   33674  
    << sida 50 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik