Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Trailer Träsh Mycket bra!!   78260  
Alienbase Metallica biljetter   75041  
Mine. Utmärkt kundservice!   72443  
kontorsproffset.se Bra priser !! snabb leverans , rekomenderas   73765  
DiaDirekt Bra service   79086  
DiaDirekt bra service   73494  
zmaka.se Slö...   74046  
Place-It Otroligt snygga saker!   72403  
ginatricot ENGREN   71566  
Kingsize skor KING SIZE SKOR i Malmö   72522  
Mammapatita wowwww   73894  
Hotlix Goa Maskar!   60289  
112Ink Lite billigare, väldigt bra (1)  74897  
Fotoquick kanonbra   58901  
Tillbudet Varför provade jag inte detta tidigare? (1)  72640  
ginatricot bäst!   73885  
Strumpbutiken Super snabb leverans   74616  
Headstyle Håller med!   75568  
JedeDesign Rekommenderas varm!   74930  
Svana K Svana K   70477  
Fridsälls Trading Snabb support   75975  
Michaela de la Cour snabb service   72337  
uteungar.se DYRA!! (1)  77206  
KSO Rekomenderar KSO   77493  
Headstyle Perfekt!   74005  
uteungar.se solskyddskläder / rekommenderas   73229  
Gavelins silver Kanonbutik!   73560  
ZooSajten Onödigt strul!!   76720  
Nylanders Mattor Bra service   76823  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder SUVERÄNT!   76082  
    << sida 49 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik