Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Belysningsdesign.se HÖGSTA BETYG !!!   40040  
zmaka.se bra sidor om lite allt möjligt   40971  
Trailer Träsh Mycket bra!!   40121  
Alienbase Metallica biljetter   38286  
Mine. Utmärkt kundservice!   38896  
kontorsproffset.se Bra priser !! snabb leverans , rekomenderas   39991  
DiaDirekt Bra service   41806  
DiaDirekt bra service   38066  
zmaka.se Slö...   38783  
Place-It Otroligt snygga saker!   38885  
ginatricot ENGREN   38596  
Kingsize skor KING SIZE SKOR i Malmö   39870  
Mammapatita wowwww   39402  
Hotlix Goa Maskar!   33621  
112Ink Lite billigare, väldigt bra (1)  40279  
Fotoquick kanonbra   33213  
Tillbudet Varför provade jag inte detta tidigare? (1)  39986  
ginatricot bäst!   37865  
Strumpbutiken Super snabb leverans   38508  
Headstyle Håller med!   39442  
JedeDesign Rekommenderas varm!   38743  
Svana K Svana K   38572  
Fridsälls Trading Snabb support   39485  
Michaela de la Cour snabb service   39370  
uteungar.se DYRA!! (1)  39241  
KSO Rekomenderar KSO   39754  
Headstyle Perfekt!   38723  
uteungar.se solskyddskläder / rekommenderas   38917  
Gavelins silver Kanonbutik!   39699  
ZooSajten Onödigt strul!!   39460  
    << sida 49 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik