Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kinabutik Bra butik i Göteborg   63053  
Kinabutik Kinabutik.se   62677  
Barn och babyshop - Swedishplate Barnvagnsskylt   63369  
Åhus Husvagnsexpo AB Fin butik   61927  
Webbshoppen.se bra service   61794  
Café ett Kanon!!   60864  
kundfinans.se jättenöjd med kundfinans.se   50570  
kundfinans.se lån   52721  
Bowltech Webshop inte beställa (1)  61207  
Lastbryggan AB Snabba leveranser   61433  
DentaWorks Tandblekning Man undrar ju...   62468  
Kidsplanet Bra kvalite   62450  
Kidsplanet Kanon bra butik! (1)  61676  
Dataknuten Snart KK stora kundfodringar   50969  
superbutiken Slipp alkoholskatten :-o (1)  60880  
globalsport Brett Sortiment!   60857  
Skistore.se bra butik   62370  
gycklaren.com problem (1)  61448  
SHOCK.SE - Din Alternativa Webshop Bra Butik   60710  
uteungar.se Bra butik / trevlig personal (1)  62149  
Dataknuten Lång väntan på varor   61541  
Belysningsdesign.se Bra   61493  
Swedelink Trade & Import Väldigt bra (1)  60746  
Swedelink Trade & Import Mycket bra!   61864  
Concept Snygg sida   52336  
Bananaz.se SUGER   51740  
snusaeget.se Gör eget snus   61736  
Belysningsdesign.se HÖGSTA BETYG !!!   62238  
zmaka.se bra sidor om lite allt möjligt   63818  
Trailer Träsh Mycket bra!!   65157  
    << sida 48 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik