Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
smspengar.se inget lån hos smspengar.se men hos kundfinans.se (1)  39789  
Skistore.se Inspirations sidan nr 1 (1)  35101  
Kinabutik Fram med kina sker   33534  
Kinabutik Bra butik i Göteborg   39241  
Kinabutik Kinabutik.se   39393  
Barn och babyshop - Swedishplate Barnvagnsskylt   40103  
Åhus Husvagnsexpo AB Fin butik   39730  
Webbshoppen.se bra service   39592  
Café ett Kanon!!   38910  
kundfinans.se jättenöjd med kundfinans.se   32676  
kundfinans.se lån   33590  
Bowltech Webshop inte beställa (1)  38028  
Lastbryggan AB Snabba leveranser   39376  
DentaWorks Tandblekning Man undrar ju...   39631  
Kidsplanet Bra kvalite   39683  
Kidsplanet Kanon bra butik! (1)  39024  
Dataknuten Snart KK stora kundfodringar   32774  
superbutiken Slipp alkoholskatten :-o (1)  38669  
globalsport Brett Sortiment!   38746  
Skistore.se bra butik   39727  
gycklaren.com problem (1)  38787  
SHOCK.SE - Din Alternativa Webshop Bra Butik   38598  
uteungar.se Bra butik / trevlig personal (1)  40193  
Dataknuten Lång väntan på varor   38953  
Belysningsdesign.se Bra   39387  
Swedelink Trade & Import Väldigt bra (1)  38991  
Swedelink Trade & Import Mycket bra!   38532  
Concept Snygg sida   33992  
Bananaz.se SUGER   32806  
snusaeget.se Gör eget snus   39347  
    << sida 48 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik