Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Cellip med MySecretary.Net Ni är inte billigast (2)  75198  
Outdoorstore Kan rekomenderas   73417  
Inlägget är skrivit av butiksägaren (2)  73010  
3nity.se Världens sämsta butik (2)  75437  
EceData.se Är billigast på ungefär 500 produkter i Sverige! (5)  76120  
Näsbyparks Blomsterhandel AB 32 års erfarenhet   71781  
Rapunzel Hair extensions Nöjd   69751  
Babybay.se SUPER BRA!   70928  
Belysningsdesign.se Mycket god service   72601  
Kinabutik Viktminskning   73254  
Kinabutik 10 av 10 möjliga   74504  
uteungar.se Skön butik och mkt bra service [:D]   72062  
Förskottsbetalning (3)  71505  
Guarana Puro Enegize yourself   72635  
Uppercut.se - Märkesunderkläder Även för tjejer   71263  
kundfinans.se undrar (1)  69358  
Komplett.se Dålig info!   70782  
Lustjakt AB Falsk marknadsföring? (3)  74932  
Textilonnet.se Jättebra service!   72974  
Belysningsdesign.se ser fram emot att handla igen!!!   73180  
Vill Själv! Toppen   69531  
Pokermannen.se Snabba, bra grejor. Många ++++++   71831  
Bananaz.se blanks   73630  
Fortune International Barnvagnar   72342  
Belysningsdesign.se De vet vad service handlar om !   73487  
Vill Själv! bra grejer (1)  72048  
Shoppingbutiken Alla tiders   73224  
DentaWorks Tandblekning BULLSHIT! (2)  78243  
smspengar.se inget lån hos smspengar.se men hos kundfinans.se (1)  75682  
Skistore.se Inspirations sidan nr 1 (1)  64174  
    << sida 47 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik