Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
zmaka.se Kanon!!   61246  
Dekoratören Snille, smak och kvalitet   61276  
Live it Upplevelse Presenter Strul   60772  
Mussec hm. (1)  62231  
Small To BIG Toppenbra butik!   60625  
zmaka.se Otroliga kryddor   60187  
Cabom Bra   59591  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore rockar fett   59833  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore.se   59805  
Chip n Play AB Svarar inte i telefon   59801  
combatzone dålig service   60604  
HittaLeksaker.se Mycket bra sida   51450  
Clean Cut Design Jamie oliver wannabe   60980  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder ooops det blev fel   61775  
Ut Nu Nöjd Kund   60076  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter SD-minne   60614  
Fridsälls Trading Seriös site   61773  
Alfahane bra   62011  
Bloominghome Mycket vackra saker   62385  
Gert Strand Ab Lurad (1)  61296  
Café ett Barnvänligt   62230  
urbana Nöjd Kund   60874  
Dekoratören Dekoratören   60428  
Insplanet Ab Bra pris, dålig service   60830  
Insplanet Ab Trägeln vinner! (1)  60414  
best2music bra eller dålig? (5)  63633  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter SD minne   60600  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabb leverans   62831  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Toppenförsäljare   64750  
Cicograf namnskyltar (1)  64510  
    << sida 44 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik