Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Stor & Fin Hemsida   40670  
zmaka.se ang beställning (2)  40612  
uteungar.se suveräna ullkläder!   38924  
zmaka.se Kanon!!   38564  
Dekoratören Snille, smak och kvalitet   39708  
Live it Upplevelse Presenter Strul   39043  
Mussec hm. (1)  40261  
Small To BIG Toppenbra butik!   38386  
zmaka.se Otroliga kryddor   37935  
Cabom Bra   37890  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore rockar fett   38178  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore.se   38095  
Chip n Play AB Svarar inte i telefon   37966  
combatzone dålig service   39106  
HittaLeksaker.se Mycket bra sida   33395  
Clean Cut Design Jamie oliver wannabe   39419  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder ooops det blev fel   39421  
Ut Nu Nöjd Kund   38255  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter SD-minne   38910  
Fridsälls Trading Seriös site   39555  
Alfahane bra   39637  
Bloominghome Mycket vackra saker   39882  
Gert Strand Ab Lurad (1)  39048  
Café ett Barnvänligt   40387  
urbana Nöjd Kund   38922  
Dekoratören Dekoratören   38894  
Insplanet Ab Bra pris, dålig service   38668  
Insplanet Ab Trägeln vinner! (1)  38378  
best2music bra eller dålig? (5)  40091  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter SD minne   38342  
    << sida 44 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik