Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
norrbaggen Blixtleverans! Fraktfritt i mai..   41297  
Gullgrodan Bra service och snabb leverans!!!!   41223  
Kinabutik GOJI-bär från Kinabutik.se (1)  41159  
Babybay.se Kan bara hålla med tidigare inlägg.   39711  
Nordendäck Nordendäck (1)  41293  
Golf2You Super!!   40953  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Lyckad möhippa   41180  
Dataknuten KK eller inte ?   40612  
LasseLasseLiten Trevlig Butik   39527  
Lensbuddy.com lång leveranstid   39136  
Kino Shop kino shop framtid (1)  40029  
TV-idoler Toppen bra   39516  
TV-idoler Super bra   38696  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Handla på nätet   39541  
Kinabutik Grönt te   39787  
TV-idoler Bara ++++++   39285  
kidsbutik Toppenservice på en kanonbutikk!   40743  
Pixiekids - Coola & snygga barnkläder! Häftiga kläder   33515  
Marina Design Bra service o bemötande   39919  
IT-Körskolan drygt som f** (2)  41423  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabbt, enkelt, nöjd   40031  
kontorex Vilken super service!   41020  
TV-idoler Kläder   40725  
IT-Körskolan Dålig support   41700  
Lyckogram Snabb leverans av jättefint smycke   39968  
frisberg Toppen butik   34544  
ericssonstrading Sjukt billigt (1)  40063  
Dackonline.se bra priser (2)  41226  
TV-idoler Super bra! (1)  40623  
Inkclub Oavsett kvaliteten...   40554  
    << sida 42 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik