Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Babytime Ähh va?   80807  
Cicograf Cicograf   61748  
Amorina Boutique Supernöjd   60524  
En mer personlig presentation av din webbutik   74144  
Angelbaby.se Din (9)  74714  
Angelbaby.se Verkligen fint hemsida (2)  71825  
MadDog MadDog (1)  71086  
IT-Körskolan Bedrägeri   71928  
Café ett Kanon   73016  
Satanias Design Trevlig Gothbutik   73541  
Angelbaby.se Angelbaby (9)  74890  
Babytime snabb leverans (6)  72762  
Flora Linnea Rosor via nätet   72626  
Lyckas med mat Snabbt och smidigt   70853  
Anysuit International Katastrofalt! (1)  72048  
Nyhet för butiksägare   68539  
zmaka.se Snabba   72622  
Angelbaby.se Till Nene (1)  73956  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Skön site med roliga prylar.   71687  
Angelbaby.se SÅ SNYGGA SMYCKEN!!! (13)  73947  
Cigarettbutiken vs tobakshandlarn (1)  68224  
KLOCKOR.NU Bra!   59028  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabba, servicevänliga, bra grejor   73168  
Martinshop Bra och seriös butik   71352  
Anysuit International Perfekt   70929  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabbt!   71965  
frozza.se SÅ SNYGGA SMYCKEN (1)  73067  
LampGallerian.se Tack   73771  
Bergarelaxen.se Prisvärd Tandblekning   73034  
kidsbutik Vilken service!! Kanonbra! Snabb leverans!!   75871  
    << sida 40 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik