Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
xpmedia Varning f "Bön som förändrar" av Colin Dye,   43386  
Cicograf namnskyltar   42052  
Babytime Ähh va?   41385  
Cicograf Cicograf   34948  
Amorina Boutique Supernöjd   35122  
En mer personlig presentation av din webbutik   40392  
Angelbaby.se Din (9)  42480  
Angelbaby.se Verkligen fint hemsida (2)  41133  
MadDog MadDog (1)  40106  
IT-Körskolan Bedrägeri   40197  
Café ett Kanon   40601  
Satanias Design Trevlig Gothbutik   40793  
Angelbaby.se Angelbaby (9)  41939  
Babytime snabb leverans (6)  41607  
Flora Linnea Rosor via nätet   39824  
Lyckas med mat Snabbt och smidigt   39345  
Anysuit International Katastrofalt! (1)  40884  
Nyhet för butiksägare   38766  
zmaka.se Snabba   40229  
Angelbaby.se Till Nene (1)  41535  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Skön site med roliga prylar.   40070  
Angelbaby.se SÅ SNYGGA SMYCKEN!!! (13)  42316  
Cigarettbutiken vs tobakshandlarn (1)  38320  
KLOCKOR.NU Bra!   33461  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabba, servicevänliga, bra grejor   40195  
Martinshop Bra och seriös butik   39677  
Anysuit International Perfekt   39993  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabbt!   39919  
frozza.se SÅ SNYGGA SMYCKEN (1)  40695  
LampGallerian.se Tack   40437  
    << sida 40 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik