Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter kamera   40064  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Hjärtformat Knivställ!   42174  
Cabom Tummen Upp   39396  
rödceder.se Fantastisk service!!!!   39787  
Rapunzel Hair extensions Kom igen nu! (1)  40585  
NutriOutlet Dålig service   40663  
Smycken-La Maison des Etoiles Läckra halsband   41089  
HR-Marin Båttillbehör Bra och kunnande support   40840  
Kemidepåns Webshop Kemidepån (2)  39882  
kidsbutik Super!   39092  
TV-idoler Rekommenderas!!!   38900  
Barnkalaslandet.se Smidigt vid Barnkalas!   39096  
Smycken-La Maison des Etoiles Vackra smycken   38232  
us webbutik Se upp   38099  
Vinboden VARNING! (3)  39719  
rbsportline Grymt stort sortiment! (1)  38698  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Kamera   39529  
Clean Cut Design Tummen upp!   39771  
Cigaretthuset.se En mycket bra affär (4)  42133  
frozza.se God service hos Frozza.se   40409  
pwss Rekommenderas varmt   39833  
Skonare.com Skjortor på n   39636  
Rapunzel Hair extensions Absolut det sämsta håret i Sverige.. (4)  41706  
TV-idoler suveränt   40303  
frozza.se Frozza.se FÅR MVG AV MIG (1)  40474  
Cigaretthuset.se cigaretthuset.se (4)  41998  
Rapunzel Hair extensions Rapunzel!!!!!!!!   40478  
Lyckogram Personligt och prisvärt   40590  
LasseLasseLiten Helly Hansen   40375  
HR-Marin Båttillbehör Snabb leverans   41936  
    << sida 39 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik