Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Cabom Tummen Upp   72522  
rödceder.se Fantastisk service!!!!   74762  
Rapunzel Hair extensions Kom igen nu! (1)  72317  
NutriOutlet Dålig service   71418  
Smycken-La Maison des Etoiles Läckra halsband   78930  
HR-Marin Båttillbehör Bra och kunnande support   76650  
Kemidepåns Webshop Kemidepån (2)  74658  
kidsbutik Super!   71112  
TV-idoler Rekommenderas!!!   74221  
Barnkalaslandet.se Smidigt vid Barnkalas!   68919  
Smycken-La Maison des Etoiles Vackra smycken   69541  
us webbutik Se upp   73154  
Vinboden VARNING! (3)  71086  
rbsportline Grymt stort sortiment! (1)  75377  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Kamera   83454  
Clean Cut Design Tummen upp!   70431  
Cigaretthuset.se En mycket bra affär (4)  75870  
frozza.se God service hos Frozza.se   74584  
pwss Rekommenderas varmt   68218  
Skonare.com Skjortor på n   71728  
Rapunzel Hair extensions Absolut det sämsta håret i Sverige.. (4)  79105  
TV-idoler suveränt   78509  
frozza.se Frozza.se FÅR MVG AV MIG (1)  71670  
Cigaretthuset.se cigaretthuset.se (4)  77556  
Rapunzel Hair extensions Rapunzel!!!!!!!!   73877  
Lyckogram Personligt och prisvärt   75153  
LasseLasseLiten Helly Hansen   77305  
HR-Marin Båttillbehör Snabb leverans   78144  
xpmedia Varning f "Bön som förändrar" av Colin Dye,   77081  
Cicograf namnskyltar   78449  
    << sida 39 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik