Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Inreda Inreda.com ljuger om sin besöksstatistik! (3)  63301  
buysnus snus   65991  
zmaka.se Bra butik   66825  
Rapunzel Hair extensions Rapunzelofsweden   64146  
Drefseryd Gård Tummen upp!   62848  
zmaka.se svampbutiken   61734  
zmaka.se Svampbutiken.com   61941  
DN Pool Vilka killar   62813  
Kondomklubben Sjukt billigt och bra   60452  
designonline.se Suveränt utbud!   60355  
Baristashopen Färskrostade bönor   60736  
Nallebudet Nallebudet (1)  59516  
brödleva Äntligen!   60635  
Föreningsprodukter usel service (2)  59455  
Silverbullet.se coolaste attityd butiken på nätet (2)  60252  
A-BAY barnkläder på nätet De mäter alla barnskor!   59109  
ajabajakids Mäter alla barnskor!   48659  
Estelles Rekommenderas   59918  
Skistart Kundtjänst   62039  
Sovtex AB Jättebra ekologiska produkter....   62834  
Stor & Fin Glad   59786  
Gothicshop gothicshop.se   51399  
SlipsShoppen.se Grymt!   60659  
Smycken-La Maison des Etoiles Häftiga swarovskiörhängen   61064  
Ny Nivå Var försiktig med kontakt   59052  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Fantastisk Personal!   59867  
grand-prix varning för hästbutiken grand prix   60745  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Videokamera!   61327  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Mitt bästa köp!   60119  
cuthof Cigg för 8 kr paketet!   61184  
    << sida 38 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik