Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Maria Nyckelpiga Suveränt bra!   44043  
MyHavtorn Fantastiska produkter   37945  
Cigaretthuset.se CIGARETTHUSET.SE - SUPER cigaretter (2)  43295  
trend4you Kula grejer   43639  
Smycken-La Maison des Etoiles Julklapp   43324  
streetlab snowboard (1)  43298  
TV-idoler Supersnabb leverans!   45579  
SMSGULD.se smsguld   43264  
RealCar Scandinavia AB Kolfiber / Glasfiber Jobb   43338  
nim Helnöjd :)   42955  
Nordic Ice ismaskiner   35117  
Spelexperten.com Nöjd   42222  
Visitkort Svenska AB jättenöjd   41752  
Satchmos Hund & Katt Ingen kundkänsla   41884  
TV-idoler Supersnabb kontakt och leverans!   42127  
Dunken.se Snabba leveranser   43039  
Cigaretthuset.se Cigaretthuset KANON SERVICE! (2)  43040  
Kinabutik Kinabutik.se så djävla schyssta asso!!!   42615  
Alienbase kanonservice   42919  
NOG OM CIGARETTBUTIKEN (4)  41399  
3nity.se www.3nity.se   35699  
kidsbutik Trevligt, snabbt och FINT!   42322  
Barnkalaslandet.se Dags för Barnkalas? Prova då detta ställe….   42586  
Lifestylesport fina båtar   35020  
Väskan.com Service som den borde vara   43954  
LENA K Snygga grejor   42868  
Drefseryd Gård Tummen upp för kvalitetsskinn (1)  42481  
Parfym.se Fundering (2)  35954  
Hemmakocken.nu Bra å proffsigt...   42806  
Inreda Inreda.com ljuger om sin besöksstatistik! (3)  41156  
    << sida 37 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik