Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Heelicious - Sexiga skor Var?   66809  
Maria Nyckelpiga Suveränt bra!   67141  
MyHavtorn Fantastiska produkter   56951  
Cigaretthuset.se CIGARETTHUSET.SE - SUPER cigaretter (2)  66780  
trend4you Kula grejer   66081  
Smycken-La Maison des Etoiles Julklapp   65416  
streetlab snowboard (1)  64772  
TV-idoler Supersnabb leverans!   67450  
SMSGULD.se smsguld   64906  
RealCar Scandinavia AB Kolfiber / Glasfiber Jobb   64712  
nim Helnöjd :)   64503  
Nordic Ice ismaskiner   52521  
Spelexperten.com Nöjd   65207  
Visitkort Svenska AB jättenöjd   62305  
Satchmos Hund & Katt Ingen kundkänsla   62702  
TV-idoler Supersnabb kontakt och leverans!   64053  
Dunken.se Snabba leveranser   64742  
Cigaretthuset.se Cigaretthuset KANON SERVICE! (2)  64577  
Kinabutik Kinabutik.se så djävla schyssta asso!!!   64171  
Alienbase kanonservice   64589  
NOG OM CIGARETTBUTIKEN (4)  62510  
3nity.se www.3nity.se   53597  
kidsbutik Trevligt, snabbt och FINT!   64700  
Barnkalaslandet.se Dags för Barnkalas? Prova då detta ställe….   64544  
Lifestylesport fina båtar   52970  
Väskan.com Service som den borde vara   65717  
LENA K Snygga grejor   64650  
Drefseryd Gård Tummen upp för kvalitetsskinn (1)  64222  
Parfym.se Fundering (2)  55148  
Hemmakocken.nu Bra å proffsigt...   65204  
    << sida 37 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik