Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Cigaretthuset.se CIGARETTHUSET.SE - SUPER cigaretter (2)  80427  
trend4you Kula grejer   79677  
Smycken-La Maison des Etoiles Julklapp   80562  
streetlab snowboard (1)  73008  
TV-idoler Supersnabb leverans!   78138  
SMSGULD.se smsguld   76713  
RealCar Scandinavia AB Kolfiber / Glasfiber Jobb   75127  
nim Helnöjd :)   75755  
Nordic Ice ismaskiner   60271  
Spelexperten.com Nöjd   79441  
Visitkort Svenska AB jättenöjd   71534  
Satchmos Hund & Katt Ingen kundkänsla   74491  
TV-idoler Supersnabb kontakt och leverans!   72014  
Dunken.se Snabba leveranser   74575  
Cigaretthuset.se Cigaretthuset KANON SERVICE! (2)  73996  
Kinabutik Kinabutik.se så djävla schyssta asso!!!   74027  
Alienbase kanonservice   76149  
NOG OM CIGARETTBUTIKEN (4)  70210  
3nity.se www.3nity.se   61226  
kidsbutik Trevligt, snabbt och FINT!   75325  
Barnkalaslandet.se Dags för Barnkalas? Prova då detta ställe….   74218  
Lifestylesport fina båtar   60474  
Väskan.com Service som den borde vara   77826  
LENA K Snygga grejor   74120  
Drefseryd Gård Tummen upp för kvalitetsskinn (1)  75667  
Parfym.se Fundering (2)  64000  
Hemmakocken.nu Bra å proffsigt...   79084  
Inreda Inreda.com ljuger om sin besöksstatistik! (3)  74671  
buysnus snus   79920  
zmaka.se Bra butik   79602  
    << sida 37 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik