Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
kolla alltid registrering av bolag   41329  
Dackonline.se OBS!!!GISLAVED NORD FROST!!!!!!!!!!!!!   42881  
Thatzhot.com Rekomenderas   34182  
TV-idoler En super affär! (1)  41310  
clazzyfashion Skitiga / Dålig kvalité på kläder (1)  41965  
Blingit.se Bra utbud!   41974  
WilFli Super bra och snabb   41844  
Minipeople bra butik   39370  
Clean Cut Design Super   38981  
lilaella LilaElla   39101  
legavenue Varning!!   39007  
Låskompaniet.se låskompaniet.se   41152  
Cigaretthuset.se cigaretthuset.se   40545  
Minipeople Vilken service!   40421  
clazzyfashion Inga Pengar (1)  39902  
Billigt snus Bästa butik i Sverige !   39722  
provrummet Helnöjd   39760  
Bananaz.se Supernöjd!   42013  
kontorex Super +++++   42610  
ecoloco Proffsig service   43468  
TV-idoler en super bra säljare   42290  
IT-Körskolan POLID ANMÄLLA   35952  
wallinsfiske KANONNÖJD!   42700  
Barn och babyshop - Swedishplate Jätte nöjd   43276  
artistbutiken artistbutiken.se   43316  
BilligtVVS.se Dette kan jeg anbefale!   43708  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Skön jul!   42441  
Cicograf www.cicograf.se   35753  
Cicograf Fantastiska produkter   43139  
Heelicious - Sexiga skor Var?   44209  
    << sida 36 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik