Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
HipHipHurra Vilken service, kanon butik   65170  
kolla alltid registrering av bolag   62718  
Dackonline.se OBS!!!GISLAVED NORD FROST!!!!!!!!!!!!!   65768  
Thatzhot.com Rekomenderas   53398  
TV-idoler En super affär! (1)  63010  
clazzyfashion Skitiga / Dålig kvalité på kläder (1)  63414  
Blingit.se Bra utbud!   63512  
WilFli Super bra och snabb   62659  
Minipeople bra butik   60830  
Clean Cut Design Super   60019  
lilaella LilaElla   60102  
legavenue Varning!!   60630  
Låskompaniet.se låskompaniet.se   62908  
Cigaretthuset.se cigaretthuset.se   62589  
Minipeople Vilken service!   61649  
clazzyfashion Inga Pengar (1)  61197  
Billigt snus Bästa butik i Sverige !   61646  
provrummet Helnöjd   61329  
Bananaz.se Supernöjd!   63565  
kontorex Super +++++   64473  
ecoloco Proffsig service   65525  
TV-idoler en super bra säljare   64066  
IT-Körskolan POLID ANMÄLLA   53676  
wallinsfiske KANONNÖJD!   64319  
Barn och babyshop - Swedishplate Jätte nöjd   64635  
artistbutiken artistbutiken.se   65277  
BilligtVVS.se Dette kan jeg anbefale!   65196  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Skön jul!   64846  
Cicograf www.cicograf.se   53853  
Cicograf Fantastiska produkter   65250  
    << sida 36 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik