Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Thatzhot.com Rekomenderas   61672  
TV-idoler En super affär! (1)  74323  
clazzyfashion Skitiga / Dålig kvalité på kläder (1)  72564  
Blingit.se Bra utbud!   74158  
WilFli Super bra och snabb   70506  
Minipeople bra butik   73773  
Clean Cut Design Super   67189  
lilaella LilaElla   71640  
legavenue Varning!!   72174  
Låskompaniet.se låskompaniet.se   70611  
Cigaretthuset.se cigaretthuset.se   73871  
Minipeople Vilken service!   74245  
clazzyfashion Inga Pengar (1)  69494  
Billigt snus Bästa butik i Sverige !   73320  
provrummet Helnöjd   69209  
Bananaz.se Supernöjd!   76081  
kontorex Super +++++   76408  
ecoloco Proffsig service   75752  
TV-idoler en super bra säljare   73672  
IT-Körskolan POLID ANMÄLLA   60500  
wallinsfiske KANONNÖJD!   72201  
Barn och babyshop - Swedishplate Jätte nöjd   73832  
artistbutiken artistbutiken.se   77136  
BilligtVVS.se Dette kan jeg anbefale!   77441  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Skön jul!   77072  
Cicograf www.cicograf.se   62798  
Cicograf Fantastiska produkter   76083  
Heelicious - Sexiga skor Var?   81816  
Maria Nyckelpiga Suveränt bra!   80520  
MyHavtorn Fantastiska produkter   63276  
    << sida 36 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik