Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
DonnaBeauty Super!   35113  
Maria Nyckelpiga Ripp off! (4)  43256  
norrbaggen norska skalkläder   34203  
Butik Stylish Suveränt!   40126  
kidsbutik Kanonbra butik! (1)  40370  
Maria Nyckelpiga Så fina barnkläder! (3)  41649  
Maria Nyckelpiga Personlig butik med superservice (5)  42341  
Juvelbolaget Rosa örhängen   39469  
Cigaretthuset.se www.cigaretthuset.se VARNING VARNING (4)  41609  
securitysweden.com Perfekt service!!   39295  
slipkliniken Kan varmt rekomenderas   39401  
Gullgrodan Jättebra väggdekaler till barnen! (1)  40308  
Artistica Konstnärsmaterial artistbutiken.se   39566  
Cigaretthuset.se Lägg inte in någon beställning på Cigaretthuset.   39785  
Seriehyllan Bara bra!   39969  
Juvelbolaget Nöjd   39317  
TV-idoler Bra kvalité   39677  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder shit vilket bra pris!!!!   38810  
Prokök Sjukt bra!!   39888  
Baristashopen färskt och gott kaffe   40001  
Blue Fox Blue fox (1)  40989  
Rockmerch Rockmerch   41436  
Scrapbooking butiken Väldigt snabb leverans! Billiga! Rekomenderas!   39645  
Fritt Flyt Varning -Fritt flyt Farligt för barn!   40634  
HR-Marin Båttillbehör Rekomenderas   33693  
nyttgolv Kanon   40831  
kidsbutik Gillar!   42613  
DonnaBeauty Rekommenderas   40714  
Kentagon Webshop Online kentagon   40888  
HipHipHurra Vilken service, kanon butik   43014  
    << sida 35 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik