Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
norrbaggen norska skalkläder   60756  
Butik Stylish Suveränt!   71608  
kidsbutik Kanonbra butik! (1)  73287  
Maria Nyckelpiga Så fina barnkläder! (3)  72931  
Maria Nyckelpiga Personlig butik med superservice (5)  74872  
Juvelbolaget Rosa örhängen   70108  
Cigaretthuset.se www.cigaretthuset.se VARNING VARNING (4)  74745  
securitysweden.com Perfekt service!!   67685  
slipkliniken Kan varmt rekomenderas   66471  
Gullgrodan Jättebra väggdekaler till barnen! (1)  73057  
Artistica Konstnärsmaterial artistbutiken.se   71182  
Cigaretthuset.se Lägg inte in någon beställning på Cigaretthuset.   67499  
Seriehyllan Bara bra!   68588  
Juvelbolaget Nöjd   75408  
TV-idoler Bra kvalité   69406  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder shit vilket bra pris!!!!   72013  
Prokök Sjukt bra!!   72838  
Baristashopen färskt och gott kaffe   70194  
Blue Fox Blue fox (1)  72114  
Rockmerch Rockmerch   71762  
Scrapbooking butiken Väldigt snabb leverans! Billiga! Rekomenderas!   71293  
Fritt Flyt Varning -Fritt flyt Farligt för barn!   73278  
HR-Marin Båttillbehör Rekomenderas   59575  
nyttgolv Kanon   75107  
kidsbutik Gillar!   79641  
DonnaBeauty Rekommenderas   70620  
Kentagon Webshop Online kentagon   75352  
HipHipHurra Vilken service, kanon butik   75474  
kolla alltid registrering av bolag   73633  
Dackonline.se OBS!!!GISLAVED NORD FROST!!!!!!!!!!!!!   77966  
    << sida 35 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik