Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Domoda.se Rekommenderas! (2)  62499  
DonnaBeauty Super!   52716  
Maria Nyckelpiga Ripp off! (4)  65813  
norrbaggen norska skalkläder   53422  
Butik Stylish Suveränt!   60909  
kidsbutik Kanonbra butik! (1)  60993  
Maria Nyckelpiga Så fina barnkläder! (3)  62546  
Maria Nyckelpiga Personlig butik med superservice (5)  64851  
Juvelbolaget Rosa örhängen   60004  
Cigaretthuset.se www.cigaretthuset.se VARNING VARNING (4)  64589  
securitysweden.com Perfekt service!!   60591  
slipkliniken Kan varmt rekomenderas   59721  
Gullgrodan Jättebra väggdekaler till barnen! (1)  61553  
Artistica Konstnärsmaterial artistbutiken.se   60797  
Cigaretthuset.se Lägg inte in någon beställning på Cigaretthuset.   60640  
Seriehyllan Bara bra!   61104  
Juvelbolaget Nöjd   60978  
TV-idoler Bra kvalité   61113  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder shit vilket bra pris!!!!   59969  
Prokök Sjukt bra!!   61570  
Baristashopen färskt och gott kaffe   61234  
Blue Fox Blue fox (1)  61964  
Rockmerch Rockmerch   63132  
Scrapbooking butiken Väldigt snabb leverans! Billiga! Rekomenderas!   60661  
Fritt Flyt Varning -Fritt flyt Farligt för barn!   61351  
HR-Marin Båttillbehör Rekomenderas   51437  
nyttgolv Kanon   62115  
kidsbutik Gillar!   65824  
DonnaBeauty Rekommenderas   63041  
Kentagon Webshop Online kentagon   61969  
    << sida 35 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik