Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
TV-idoler Mycket bra serice   78114  
Chip n Play AB pålitliga   59709  
TV-idoler skosmycke   71860  
Juvelbolaget Utbudet ökar   57783  
TV-idoler Så fina grejer!   71986  
Vinboden Akta er för vinboden!   74464  
Zamboka.se zamboka (1)  68225  
Bananaz.se Butik #1!   74244  
Kristallex Mycket positiv!! (1)  76631  
TV-idoler Mycket bra service   71230  
Cigaretthuset.se Sitter i fängelse (2)  75248  
mytrendyphone MyTrendyPhone.se   71123  
Minipeople Fraktfritt   69541  
Radiostyrda-modeller.se Grymt bra!   70257  
blå elefant Bakverk i tyg   72884  
Babytime ++++++   73150  
Garntjänst Fel på sidan !!   75651  
Cigaretthuset.se nedlagd?   77105  
Blingit.se Bra service!   73453  
Artenco Massor av roliga prylar   75003  
Jensens Fiske Jätte bra service   74421  
Juvelbolaget snabb kundservice (1)  71906  
Badlust.se Snygg och bra sida (1)  70415  
112Ink Dyrare varor = Kompenserad Frakt   73996  
2bsleeping dyrt (1)  73885  
Maria Nyckelpiga Lugna er! (6)  77679  
IaMias Bra   70713  
Domoda.se Rekommenderas! (2)  72831  
DonnaBeauty Super!   59939  
Maria Nyckelpiga Ripp off! (4)  76214  
    << sida 34 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik