Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
LENA K Bäst!   61647  
4mom Gotland AB tråkiga mammakläder för större hos 4mom, mm (1)  62360  
TV-idoler Bra priser, snabb leverans (1)  65436  
TV-idoler Mycket bra serice   65520  
Chip n Play AB pålitliga   51750  
TV-idoler skosmycke   62356  
Juvelbolaget Utbudet ökar   51527  
TV-idoler Så fina grejer!   63199  
Vinboden Akta er för vinboden!   62973  
Zamboka.se zamboka (1)  59726  
Bananaz.se Butik #1!   60960  
Kristallex Mycket positiv!! (1)  61542  
TV-idoler Mycket bra service   59797  
Cigaretthuset.se Sitter i fängelse (2)  62102  
mytrendyphone MyTrendyPhone.se   61547  
Minipeople Fraktfritt   60687  
Radiostyrda-modeller.se Grymt bra!   60974  
blå elefant Bakverk i tyg   61481  
Babytime ++++++   61156  
Garntjänst Fel på sidan !!   62419  
Cigaretthuset.se nedlagd?   60832  
Blingit.se Bra service!   62899  
Artenco Massor av roliga prylar   62155  
Jensens Fiske Jätte bra service   61668  
Juvelbolaget snabb kundservice (1)  61418  
Badlust.se Snygg och bra sida (1)  61736  
112Ink Dyrare varor = Kompenserad Frakt   62638  
2bsleeping dyrt (1)  62443  
Maria Nyckelpiga Lugna er! (6)  65177  
IaMias Bra   60667  
    << sida 34 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik