Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Blingit.se Vilket bra sortiment!   80073  
Lilla Ugglan Leksaker ok   73898  
TV-idoler Kan varmt rekommenderas!   73572  
butik21 STÖDSTRUMPOR   78187  
Lilla Ugglan Leksaker Betyg   72649  
Vinboden Vinboden och Vincargo (1)  74123  
LasseLasseLiten Lasselasseliten   57923  
Erotikmagazinet.se förkläde med penis   75139  
TV-idoler netty.se   69740  
Kontorsmagasinet Mycket nöjd med deras erbjudande (5)  95736  
stylebystars Snygg klänning!   75399  
bilnyckeln Bra med betalning via telefon   70883  
snusaeget.se Opålitlig   60742  
butik21 Rekommenderar!   71968  
Runns Webshop Runns.se (1)  70956  
butik21 Proffesionella! (1)  74530  
butik21 Butik21   72553  
butik21 Kanon   57340  
butik21 God SERVICE!   75102  
butik21 Bra kommunikation och snabb leverans   76788  
butik21 Bra service och snabb leverans   71826  
ReuseIT Scandinavia AB Kanon service!   74956  
ExtremeFood De här va kul!   73176  
hittabutiks öppna register   72980  
zmaka.se äntligen en underbar kryddbutik   71338  
shabby Snabb leverans!   73991  
butik21 Till Per (4)  76421  
butik21 Snabb leverans! (2)  76961  
butik21 butik 21   78619  
Magdansbutiken Oseriös butik! (2)  78898  
    << sida 32 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik