Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kontorsmagasinet Kanonbra   63189  
butik21 Mycket nöjd !   62467  
bubbleroom Konstigheterna fortsätter   63733  
butik21 butik 21 (1)  63878  
Snusbolaget.se bra service   63276  
zmaka.se Snabb leverans   62643  
butik21 Bra!   63183  
Bellbox.se Personalen på Allum i Partille (2)  61044  
Spelexperten.com Kanonservice   61837  
Radiostyrda-modeller.se Bra!   61238  
bubbleroom Konstigt sett att hantera ordrar   62494  
Blå Huset Data Hmm...   62421  
butik21 Butik21   61754  
zmaka.se Teprover (1)  59879  
Green Jelly Toys DYR FRAKT (1)  64099  
butik21 leverans   61676  
Juvelbolaget Mycket nöjd   63209  
Scrapbooking butiken Trevlig support!   61091  
Planbok.nu Snyggaste plånboken jag haft!   62584  
rbsportline Inte alls särskilt bra. Undvik. (3)  63130  
styrkadirekt.se bra service   62629  
Bjuti mycket nöjd+++   53307  
karinherzog-oxygen.com Fantastiska produkter!   63337  
Bjuti Mycket nöjd!   63817  
Replikor.se bra service   62110  
LasseLasseLiten Höstkläder!   63184  
Strumpbutiken Dyra   54778  
Lilla Ugglan Leksaker hehe   65053  
styrkadirekt.se Superservice   67979  
Blingit.se Vilket bra sortiment!   66177  
    << sida 31 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik