Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kontorsmagasinet Bra leverans och priser   79140  
Kontorsmagasinet Kanonbra   71186  
butik21 Mycket nöjd !   84293  
bubbleroom Konstigheterna fortsätter   81424  
butik21 butik 21 (1)  75220  
Snusbolaget.se bra service   74416  
zmaka.se Snabb leverans   76877  
butik21 Bra!   77002  
Bellbox.se Personalen på Allum i Partille (2)  77412  
Spelexperten.com Kanonservice   75925  
Radiostyrda-modeller.se Bra!   72457  
bubbleroom Konstigt sett att hantera ordrar   75452  
Blå Huset Data Hmm...   72680  
butik21 Butik21   74306  
zmaka.se Teprover (1)  72135  
Green Jelly Toys DYR FRAKT (1)  80430  
butik21 leverans   77004  
Juvelbolaget Mycket nöjd   76534  
Scrapbooking butiken Trevlig support!   70313  
Planbok.nu Snyggaste plånboken jag haft!   73226  
rbsportline Inte alls särskilt bra. Undvik. (3)  71081  
styrkadirekt.se bra service   74256  
Bjuti mycket nöjd+++   60221  
karinherzog-oxygen.com Fantastiska produkter!   73386  
Bjuti Mycket nöjd!   75919  
Replikor.se bra service   68787  
LasseLasseLiten Höstkläder!   80019  
Strumpbutiken Dyra   64811  
Lilla Ugglan Leksaker hehe   74887  
styrkadirekt.se Superservice   77652  
    << sida 31 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik