Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 Toppen   78540  
Radiostyrda-modeller.se Helt ok!   75758  
TV-idoler Snabbt och smidigt!   75521  
Erotikmagazinet.se hårda julklappar   73615  
noshame bara bra   75793  
butik21 kvalitet? (2)  82882  
Juvelbolaget dyrt   75198  
Snusbolaget.se Odens, gott och sjukt bra pris (1)  69063  
butik21 toppenservice   77006  
IaMias Iamias,helt underbara! (1)  75390  
bilnyckeln Gillar att det bara är bilar!   60999  
Maskspecialist Mapont & Co maskspecialisten (1)  77023  
Spastugan.se HÄR VILL JAG HANDLA IGEN!   76521  
Cyberphoto Ab Nätbutik   77247  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Rude boy - Bad boy (1)  75547  
Rumstid taklampa   75573  
butik21 Toppenstödstrumpor.   75235  
Honey Grey Pure Cashmere Tack M-Magasin   73574  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bra service!   79741  
Honey Grey Pure Cashmere KASHMIR (1)  74272  
Jobi Jobbskor klagomål (1)  78715  
Hemmakocken.nu Ros... (1)  82288  
Juvelbolaget Mycket bra priser   75191  
Ulrika Smycken Nmansmycken   71990  
butik21 Stödisar   76199  
Creations by Lis Toppen   73115  
Handgjordakort.se Handicrafthuset   73440  
zmaka.se Supersnabb leverans!   81206  
butik21 Mycket nöjd!   79088  
Honey Grey Pure Cashmere Bra Cashmere!   63107  
    << sida 30 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik