Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 *   83460  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter hummerbil (5)  73741  
Fiskehörnan Snabb leverans   74058  
butik21 Mycket nöjd   74852  
butik21 Bra   72287  
PY Hobby helnöjd (1)  74919  
ExtremeFood Nöjd som fan!   76872  
clazzyfashion CLAZZYFASHION (2)  69620  
Milq.se Rekommenderas +++++++++ (1)  77130  
Fiskehörnan Otrolig service   74034  
Snusbolaget.se Tack för underbara julklappar!   76976  
Stora Famnen Hängmattor Skoj på Ekerö   75583  
Handlavin.se Bra viner   73191  
Hogia Small Office AB Varning för uppgradering/köp av Hogia Small Office 2009.2 (2)  73859  
butik21 snabba! cool! (1)  60275  
butik21 Snabba   76493  
Maria Nyckelpiga Hedervärt!   70361  
butik21 Utmärkt   75088  
Creations by Lis Rekomenderas   71217  
DamButiken Tack Dambutiken   73156  
midilagret midilagret säljer midifiler utan att ha rättigheter   76446  
butik21 Otroligt bra service!   69844  
rbsportline Klart bästa racketbutiken i Sverige! (1)  74099  
lyko.se hårvård mm   69615  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Våga prova! (1)  83568  
Grodis & Jag Gratis frakt   62483  
Minimundus Bästa butiken på nätet   74530  
hero4kids.se Bra service & snabba leveranser   73752  
Tengo Sport Den bästa tennisshop i Sverige (2)  79693  
Honey Grey Pure Cashmere Grymt snygga paket   68517  
    << sida 29 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik