Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
procore Bra service & utbud (1)  77512  
butik21 butik21   76250  
zmaka.se Bra service & utbud   72443  
Ergohuset Tack (2)  74751  
Ergohuset Stor kunskap   74145  
dittsolskydd.se Snabba och säkra leveranser   76204  
bilradiohuset.se Toppen!!!   73746  
Nordmarx.com Spel & Dvd Bedrägerivarning (1)  70967  
Juvelbolaget Bästa priserna (2)  74964  
BARESSO Alltid Snabb service (4)  71698  
djurshopen dåligt upplägg (3)  75285  
MartinsColor.com Jättenöjd!   68276  
butik21 Stödstrumpor   75800  
Butik Stylish Mycket bra service!   73887  
Beauty4u Alltid superbra service!!!   76551  
Tony Pölder Sport Pölder - tummen ner!   68563  
WobblerButiken.se Snabb leverans och bra service! (1)  70417  
Creations by Lis Fantastiskt Underbar   74308  
butik21 stödstrumpor   56413  
Nu är tävlingen avgjord   72845  
stylebystars Se upp för stylebystars.com! (1)  69763  
Kontors24.se Nöjd kund   76749  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter ok   70628  
Barnparadiset ® Kvalitets inredning till barnrum och träleksaker Väldigt nöjd   71909  
snusaeget.se re: opålitlig (1)  74695  
butik21 +++++   73953  
Spastugan.se Snabbt och bra!   68652  
GweiLo Snabbt fixat   77886  
butik21 Stödstrumpor   71904  
Spelexperten.com Bra utbud,   63787  
    << sida 28 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik