Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 Stödstrumpor   80377  
Eleven Shop Kanon service   75512  
Snusbolaget.se Snusbolaget.se   80107  
procore Måste bara rekomendera..   80213  
butik21 Mycket nöjd!   74355  
butik21 Bra!!!!!!   68798  
3nity.se nöjd   57737  
Planbok.nu Personliga plånböcker!   74951  
Cityscooter Sweden AB Höjde priset   78743  
loulou.se Snabb leverans!   73799  
Juvelbolaget Bra juvelbutik   73175  
zmaka.se bzz   57615  
Lockners Bil och Mc Mycket nöjd   71543  
3nity.se 3nity Ägare (1)  59797  
procore Snabb leverans - bra kvalitet (1)  75278  
Grodansshop Toppen butik!   73552  
pagoni Toppen butik!   76834  
butik21 Snabb leverans - bra kvalitet   77862  
Lovebox Mycket nöjd!!!   72140  
mattconcept En riktig kanonbutik!   72855  
zmaka.se Rekommenderar denna kryddbutik   72247  
IaMias Jag är en återkommande kund   75192  
butik21 butik 21   76290  
butik21 jättebra service   72283  
Sex Dålig service   77760  
butik21 Väldigt snabb leverans   70079  
compact-living.com Finns dom ??   74539  
Snusbolaget.se Bra butik med snus! (1)  73955  
bonamatbutiken.se Bonamatbutiken.se   75420  
Balkongshoppen.se Bra service och fina utemöbler   79344  
    << sida 27 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik