Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Parfymhuset.se Snabbt och billigt!   87064  
Bilmagneter.se Snabb leverans!! Mycket nöjd!   81432  
butik21 Unbelievable Service   76705  
zmaka.se Supersnabb leverans!   77865  
stoneshop läckert   65217  
ski dad Grymt snabb service!!   81687  
Mobillagret.com Kanon   66297  
Glamazon.se Supersnabb leverans! (1)  81258  
zmaka.se Smakrikt handlande   74397  
Acute Medic Company of Sweden BRA SERVICE   79452  
julklappar.nu Snyggt och prisvärt   79648  
StyleXperten Proffs helt enkelt!!   74817  
LasseLasseLiten Tag 4 betala för 3!   63941  
Seriehyllan utmärkt service + snabb leverans   80772  
Spastugan.se Snygg!   60082  
Barngrottan Barnkläder Bilder!! (1)  79490  
butik21 bra (1)  75559  
Seriehyllan väldigt nöjd!   81296  
Kino Shop missnöjd (2)  77921  
butik21 Stödstrumpor   71697  
Citypet Skitföretag. (3)  70381  
larmmontage.se Snygg hemsida! (1)  90312  
butik21 service   74756  
LeoLine Coolast   62142  
Spastugan.se Toppen!   75984  
butik21 Kanon   77943  
Sex Usel service   82445  
Barnparadiset ® Kvalitets inredning till barnrum och träleksaker missnöjd (2)  80202  
LasseLasseLiten Vårnyheter!   78126  
schippers.se Kunnig   77881  
    << sida 26 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik