Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Spastugan.se Spastugan levererar snabbt   83040  
butik21 Utmärkt service = Nöjd kund   82770  
TOPLADY.SE Sexiga underkläder   69398  
butik21 Jättebra   68509  
butik21 Stödstrumpor   85746  
PY Hobby Kanonbutik   80776  
zapskimboards.se Skimboards   73110  
PY Hobby superbra!!   79514  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Varning för Etrendstore! (1)  75825  
Elektronikgruvan Tips   74890  
Döhäftigt Blixtsnabb leverans   75805  
Mekonomen AB Avsaknad av service (1)  82355  
PY Hobby Service på alla plan   74423  
PY Hobby TOPPEN!! :D   75477  
PY Hobby Kvalitet   77207  
PY Hobby Mählan   75980  
PY Hobby Snabbt & smidigt   75734  
Silverbullet.se Grymt   72916  
butik21 Jättebra butik   72876  
Elektronikgruvan BEDRAGEN (3)  76811  
xzezor.se Supernöjd!   73618  
Olivia & Oscar snabb leverans   78737  
Snusbolaget.se ettan, General, odens, rapé osv.   78602  
clazzyfashion Samma ägare   71684  
butik21 Snabb leverans   73466  
Humidorer Snabb leverans   79094  
Sex Skojarföretag   75918  
mediconline.se Personlig service och snygga stödstrumpor!   74620  
mrDustbag.se påsar   79696  
Rehifi.se Bra service och trevlig personal   79678  
    << sida 25 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik