Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 Butik21   85313  
butik21 Mer än godkänt   83528  
Balla Ur Fri frakt!   77820  
Chokladpralin.se SUPERservice   79999  
usa bildelar bra service   83560  
Rockwear rockwear.se (1)  75975  
Olivia & Oscar Köpte en ursnygg klänning.   77407  
MELOR Unika Pärlan   78939  
butik21 Bäst butik av de jag har provat   80988  
MELOR Unika Pärlan   60208  
helihak heja gunilla   79652  
E&E Glasses !   65618  
butik21 Fantastic Service   81147  
Creations by Lis Älskad!   72482  
butik21 Gravidgördel-service +, produkt -   70096  
vuxenshoppen.se Bra butik! Jag är nöjd![:)]   74832  
Textilonnet.se Håller inte vad de lovar!   82154  
butik21 Underbar service, sköna strumpor!   72595  
butik21 Fullt Godkänt   77863  
Fridsälls Trading Snabbt   67048  
Körkortet Körkort och teoriprov   87468  
A chef in your kitchen Försening (1)  73335  
ski dad Grymt nöjd!!   80021  
butik21 butik21   74615  
butik21 Snygga stödstrumpor snabb leverans   79056  
Rockflame.com DeathStar   72821  
ITförbarn.se Bra kundservice   75856  
mattconcept Väldigt Bra service!   77567  
Pärlfynd Toppen!   80879  
lilla pärlan Trevlig   86844  
    << sida 24 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik