Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
LasseLasseLiten 20 % på alla barnbyxor!!   74389  
ALLT i PC Hemside fel   70686  
Planbok.nu Snygga plånböcker, snabb service och fri frakt!   89701  
butik21 Service och leveranstid toppen!   85831  
kontorsproffset.se handlat!   83431  
FontShop.se Custom Fonts   82598  
Nyhet på hittabutik.se   77082  
LasseLasseLiten Helly Hansen & Mexx barnkläder   80746  
Neckwear.se mini paraply   83610  
OnlineDesign.se Superbra service!   76151  
Parfymhuset.se billiga kopior (1)  83320  
Anicare.se har inget i lager!   75812  
Humidorer Fri frakt och snabb levereans, skitbra!   82938  
vuxenshoppen.se Snabb leverans   85560  
butik21 Super fast delivery and good socks   82441  
butik21 Snabb leverans och bra stödstrumpor   82699  
Thatzhot.com intervju (2)  87462  
LasseLasseLiten Helly Hansen vinterkläder   82033  
designdirekt Ej levererad ljuslykta   82223  
vuxenshoppen.se Bra service   81555  
Neckwear.se 10% på snygga slipsar!   79772  
ski dad Billiga skidor   84962  
rbsportline Har inget i lager! (1)  90059  
Uniwear Ej levererade varor (1)  83188  
NeoWatches Bra service på klockor   80959  
kuvert.se Servicegrad   79338  
Fridsälls Trading Nöjd   79433  
Rockwear Märkligt (2)  80244  
butik21 As usual the service is faster   79080  
Neckwear.se Snabba leveranser!   87219  
    << sida 23 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik