Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Mediamagazinet positivt   93493  
butik21 Butik 21   75309  
klocknet.se Lite leveranstid dock   88684  
Sport & Fritid Stockholm Precis som utlovat   88502  
Klockimport.Com Import av klockor??   90373  
klocknet.se Klockren klockbutik på nätet   92561  
Nobo Design.se Snygga kläder!!!   73475  
Tony Pölder Sport Köp ej - sök efter annan butik (1)  86322  
Sport & Fritid Stockholm Excellent telefonsupport   71955  
Tony Pölder Sport Avråder (3)  86879  
Délices de France Macarons   68237  
butik21 Bra strumpor snabba leveranser   78927  
Mediamagazinet trevligt   75604  
Neckwear.se Stort utbud och prisvärt. rekomenderas starkt!   88336  
Barngrottan Barnkläder Snabbt svar [=D>] (1)  85907  
Délices de France Mat (3)  84484  
Mediamagazinet Mycket Bra   77652  
Juvelbolaget Bästa shoppingen   82175  
butik21 Riktigt riktigt bra service!   86782  
TRUE METAL MERCH Inga varor trots förskottsbetalning, svarar inte. (2)  91477  
LasseLasseLiten MEXX REA   89094  
Maisstore Bra kundservice   90677  
waxdog Justa priser   78681  
butik21 Beställning av stödstrumpor.   81709  
butik21 Stödstrumpor   83942  
Kontors24.se Bra butik   81759  
vuxenshoppen.se Mycket bra   86414  
butik21 Shoppa i butik21   88353  
Look At Me underbara barnkläder!   95042  
butik21 Bra urval,snabb leverans ,fantastisk kundservice   91484  
    << sida 22 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik