Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Barngrottan Barnkläder Super! (1)  97560  
zmaka.se Gott Nytt År...trots allt (1)  90364  
vuxenshoppen.se Bra   80237  
Navalis.se - Båttillbehör på Nätet Aldrig något svar   89490  
Inreda Får ont i ögonen...   85886  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Bra och snabb leverans (1)  91772  
forHair.se - Hårvård på nätet Wow vilka bra priser:)   85198  
Saray.se Otroligt bra priser!!   74075  
Zvanza Hundtjänst Bra kurser!   89788  
LasseLasseLiten Barnkläder från Mexx till bra priser   90086  
Glossme.se rekommenderas!   83348  
Barngrottan Barnkläder Supernöjd   84484  
Sport & Fritid Stockholm Multigym   91797  
Varusidan.se Mycket bra hemsida (1)  87064  
mediacorner Kunde man ju inte tro!! (3)  90069  
elkatalogen.se Snabb service (2)  90013  
hjalmlagret.se Riktigt bra hjälmar och service   89754  
photowall Photowall   91413  
Arbetshandsken Nöjd Kund   83670  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Helt fantastiskt!!!   86163  
OnlineDesign.se Wow!!!   89251  
zmaka.se Svampbutiken/Zmaka!   85244  
cleanfacility.se Kanon service!   86249  
butik21 Nöjd kund   86075  
butik21 Skumt? (2)  86000  
cleanfacility.se Mycket Nöjd!   84809  
butik21 snabb leverans   91820  
klocknet.se Köpte en klockuppdragare (winder)   89592  
Mediamagazinet Bra!   84482  
Tony Pölder Sport Köp ej här - du kan bli uthängd med namn på hans blogg   90010  
    << sida 21 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik