Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Dustin Home Kanonbra   39945  
Bodystore Kanonbra   38780  
Cellip med MySecretary.Net Ni är inte billigast (2)  39107  
Outdoorstore Kan rekomenderas   37894  
Inlägget är skrivit av butiksägaren (2)  37904  
3nity.se Världens sämsta butik (2)  39975  
EceData.se Är billigast på ungefär 500 produkter i Sverige! (5)  40677  
Näsbyparks Blomsterhandel AB 32 års erfarenhet   38115  
Rapunzel Hair extensions Nöjd   37114  
Babybay.se SUPER BRA!   37237  
Belysningsdesign.se Mycket god service   37342  
Kinabutik Viktminskning   39714  
Kinabutik 10 av 10 möjliga   38611  
uteungar.se Skön butik och mkt bra service [:D]   37841  
Förskottsbetalning (3)  37695  
Guarana Puro Enegize yourself   38917  
Uppercut.se - Märkesunderkläder Även för tjejer   38670  
kundfinans.se undrar (1)  38184  
Komplett.se Dålig info!   38486  
Lustjakt AB Falsk marknadsföring? (3)  41067  
Textilonnet.se Jättebra service!   38258  
Belysningsdesign.se ser fram emot att handla igen!!!   38711  
Vill Själv! Toppen   38310  
Pokermannen.se Snabba, bra grejor. Många ++++++   37818  
Bananaz.se blanks   38196  
Fortune International Barnvagnar   38828  
Belysningsdesign.se De vet vad service handlar om !   38838  
Vill Själv! bra grejer (1)  38291  
Shoppingbutiken Alla tiders   38322  
DentaWorks Tandblekning BULLSHIT! (2)  40198  
    << sida 47 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik