Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Make me smile Väldigt nöjd!   291224  
Live it Upplevelse Presenter liveit är riktiga bedragare   283459  
TemNet Bra Service   283690  
elnu.se Fake butik   307394  
Eriksdotter Kläder&Smycken Lantligt och fint   283154  
TemNet Utmärkt Service   276665  
pooltime Bra butik   272228  
Slipskungen.se   277723  
TemNet Felaktig produktinformation (3)  276917  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore - REKOMMENDERAS INTE! (1)  272291  
Eriksdotter Kläder&Smycken JÄTTEMYSIGT   267170  
infosite Leverans & bemötande under all kritit!   262786  
Heart Line Store bara linedance (1)  236756  
headcare Mindre än orderbekräfterlse (1)  255778  
Parfymhuset.se parfymhuset.se är bluff   247607  
InkStation Skumrask   268074  
Rosmarys Choklad Rosmarys Choklad   259303  
Fina Liv Utmärkt Service   259132  
zmaka.se Var är mina varor som jag betalat för???!!! (1)  245717  
APO101 10 av 10!   249171  
nitrohead Väldigt nöjd!   249184  
ClaesEklund.se Utmärkt service   247049  
antiskallspecialisten Antiskallspecialisten   244949  
STORTMODE.se Tack för fin klänning   239114  
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  278970  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   253160  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   244200  
Chokladbudet chokladbuden   228345  
Make me smile Doft i garderob (1)  242675  
Make me smile Perfekt (1)  231731  
    << sida 4 (46) >>  
Läs inlägg                                    2006-01-02 16:48
Satvision Scandinavia
mycket nöjd!
tack för snabb leverans. två dagar, mycket imponerad. allt gick klockrent, betalning, leverans och support.

rekommenderas!

/Hasse
Läs inlägg                                    2006-01-06 12:39
Satvision Scandinavia
ang: mycket nöjd!
luktar självkritik långa vägar...
att inte folk lär sig

/Conny
Läs inlägg                                    2006-01-08 10:27
Satvision Scandinavia
ang: mycket nöjd!
läss här om du tror inte mig
http://se.pricerunner.com/retailer/19493/reviews

/hasse
Läs inlägg                                    2006-01-08 10:54
Satvision Scandinavia
ang: mycket nöjd!
tror vad?

vilken garanti är det att det är sk kunder
som skriver på pricerunner?

nog om de,
var & en får ha sin uppfattning.....



/Conny
Läs inlägg                                    2006-01-09 19:11
Satvision Scandinavia
ang: mycket nöjd!
tja,

kan bara stärka hasse i detta. mycket nöjd med norrlandsbutiken efter köp av en w900i. paketet kom efter två dagar. har inte haft så jätte mycket kontakt med supporten förutom när jag frågade efter kollinummer så där kan jag inte uttrycka mig.

har även skrivit på pricerunner...http://se.pricerunner.com/retailer/19493/reviews

nu syns det i och för sig inte eftersom de har sponserad länk där men om de tar bort den så har jag, karl skrivit.



/Karl